Това коментира пред БНР независимият общински съветник Борис Бонев, част от организацията "Спаси София".
И посочи, че транспортните дружества на Столичната община сключват неизгодни сделки, които водят до генериране на по-огромни загуби.
В предаването "Нещо повече" Бонев допълни, че когато имаш криза, стимулът за добрия управленец е да работиш бързо и ефективно, "а не комитетът, който трябва да измисли новата билетна тарифна политика, да заседава веднъж месечно".
"По време на Covid кризата и затварянето пропуснахме възможността да изградим голяма част от липсващата, но отдавна заложена велосипедна мрежа на София. Пропуснахме да направим мащабна реформа за паркирането. Пропуснахме да изградим коридорите на градския транспорт, така че повече хора да разпознаят градския транспорт като алтернатива на автомобилното движение".
Интервюто с Борис Бонев можете да чуете в звуковия файл.