„На Околовръстния път има 4 или 5 капана, при които има скорост от 40 км/ч, която никой не я спазва, защото така е организирано движението, че няма как тази скорост да се спазва. Там става една печатница за пари. Това означава, че за 5 километра, на вас ви взимат тези 39 точки“, добави Йонко Иванов.
Той допълни, че поради лошата организация на движението, е възможно от София до Владая на даден шофьор да му бъдат отнети всичките 39 точки.
По отношение на открития мото сезон, Иванов обясни, че има мото клубове в страната, в които има много добра организация и членовете на тези клубове стриктно спазват всички правила за движение.
„Но има и неорганизирани водачи на двуколесни превозни средства, които изкарват адреналина си, когато се качат на мотора. Оттук идва начина, поведението, предвиждането на ситуацията, не само на хората, които управляват автомобилите, а и тези, които управляват тези двуколесни превозни средства“, уточни Йонко Иванов.
По думите му, неслучайно моторът е шумен, за да може да се чува отдалеч. Има обаче и задължителни правила, които хората, които управляват мотори трябва да спазват.
„Да включват светлините, когато наближават или изпреварват лек или товарен автомобил, да се съобразяват с „мъртвата“ точка и да бъдат активни участници, за да запазят първо собствения си живот и живота на останалите, защото мотористите са уязвимата част от участниците в движението“, добави Йонко Иванов.
Подробности можете да чуете в звуковия файл.