"Аз се записах, защото ми се стори много интересно да пиша статии", казва една от ученичките и добавя, че обича да пише за училищния живот. "Защото е интересно и развлекателно след училищния ден", казва друг ученик.
По темата за фалшивите новини и начина, по който журналистиката би могла да се бори с тях учениците са на мнение, че журналистите са "клюкари" и затова лесно ще разберат кое е истина и кое - не. Те могат да пишат повече статии, в които съдържанието е проверено и по този начин да противодействат на дезинформацията споделят младежите от клуба.
От една страна учениците смятат, че човек може да се обърка ако е "твърде любопитен" и гледа информация в различни сайтове като не знае точно на кое да вярва. От друга страна те смятат, че именно недостигът на време и проверяването само на един източник на информация би могло да допринесе за това някой да стане жертва на фалшиви новини.
Говорейки за изкуствения интелект, който все повече навлиза и в техния живот, тийнейджърите споделят, че след време съдържанието, създадено от човек, ще е много по-ценено от създаденото от машина.
Повече за медиите, изкуствения интелект, радиото в бъдещето и фалшивите новини чуйте в звуковия файл.