Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80

"Дни на авиацията и Космоса" в Руския Културно-информационен център в София

Екипите на "Авиационно-космически форум" и "Университет за деца" ви канят на събитието "Дни на авиацията и космоса", което ще се проведе на 30.11 и 01.12 в Руския  културно-информационен център в София.
Потопете се в света на науката от бъдещето - авиация с демонстрации на авиосимулатор "Фотоника", роботика и 3D принтиране, демонстрации по физика, химия и биология, беседи с космонавти и пилоти, филми за космоса, научни работилници, кариерен форум и техническо изложение.

В основата на програмата ще бъдат двама руски космонавти - Сергей Залетин и Александър Лазуткин, както и първият български космонавт Георги Иванов. Няколко са ключовите акценти на Третия научно-технически форум "Дни на авиацията и Космоса" в Руския културно-информационен център в София (Шипка, 34). Ще бъде представен българският самолет DAR Solo, конструиран и произведен у нас от Тони Илиев. Освен самолета родно производство, в изложбените зали ще бъдат показани дронове, изработени от български авиоконструктори, авиомодели на Българската федерация по авиомоделизъм, първият български авиосимулатор "Фотоника" и др.

Събитието е организирано от Авиационно-космическия форум-България и Представителството на Россътрудничество в Република България с благотворителна цел. Средствата от билетите - 12 лв. за възрастни и 8 лв. - за деца и ученици, ще отидат за изграждането на първия в София Планетариум.

Повече за събитието ни разказват учениците Виктор Веселинов и Апостол Спасов. Те са част от Авиационно-космически център "Младият авиатор" - едни от организаторите на събитието.

Кълновете са жива и пълноценна храна - едно от най-могъщите средства за изцеляване.

Ако в менюто ни често присъстват кълнове от различни растения, това със сигурност ще ни помогне да се чувстваме енергизирани, a и по-лесно ще редуцираме някой излишен килограм. Кълновете съдържат високи нива на хранителни вещества и ензими, което ги прави много лесно усвоими за тялото. Това позволява на организма да разкрие нов енергиен потенциал, който..

публикувано на 06.12.19 в 13:03

Новият филм "Ятаган" - тъжната сатира на съвремието

С привидна усмивка екипът на комедийния филм "Ятаган" разкрива тъжната сатира на нашето съвремие, включваща корупция, бюрокрация, шуробаджанащина, медийни манипулации и страх от тероризъм. <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/mwaoVRFrU40" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope;..

публикувано на 06.12.19 в 12:57

Какви са последиците от "модерните" болести?

Никой от нас не се съмнява, че огромна част от „модерните“ болести са последици от нашия начин на живот- заседналост, лоша храна, мръсен въздух, стрес и т.н. Проучвания показват, че вредните храни не само водят до повишаване на килограмите, затъпяване, но и до сериозни заболявания. Те забавят метаболитния процес в организма, влияят на менталното ни..