Ефирни телефони: 02 963 56 50 и 02 963 56 80
Българско национално радио © 2021 Всички права са запазени

Радио София с нов облик на прага на тринайсетия си рожден ден

Снимка: Ани Петрова, БНР

В последния ден на 12-ата си година Радио София излезе на улицата с мобилното си студио. Избра Градската градина за да обяви насоката за следващите години – новото звучене, нови гласове, нови теми и винаги интересни събеседници.

„Ще бъдем с хората, които карат коли, както и с майката, която се разхожда с детската количка, ще се радваме на всеки нов ремонт, ще обичаме всеки парк и ще имаме грижата те да бъдат чисти. Ще бъдем гласът на столицата и региона! Това е нашето призвание и мисия“, обяви директорът на Радио София Ива Дойчинова. И се зарече: "С навлизането в тийнейджърската възраст, ще бъдем дръзки, малко непослушни, но самостоятелни".

На своеобразния празник в Градската градина Поля Станчева се върна през 2007 г., когато беше генерален директор на БНР и даде старт на Радио София. Сега тя е програмен директор на националната медия, но припомни, че Радио София съществува като име и ефирен факт още от 1929 г., а кръщелното му свидетелство е от 1936-а.

Поля Станчева и бившият министър Николай Василев

„Радвам се да видя толкова приятели по толкова красив, слънчев повод“, отбеляза пред събралите се слушатели и почитатели Николай Василев, който преди 13 години в качеството си на ресорен министър е съдействал без колебания за честота на Радио София – 94,5 мегахерца, на която и днес се слуша програмата в района на столицата. Василев призна, че всеки ден е с БНР и отбеляза високото му доверие сред слушателите:

„Радио София е много важна част от бъдещето, от инфраструктурата един модерен град, какъвто е българската столица. Тук се произвеждат много новини, хората има какво да кажат. На добър час!“

Слушателят на Радио София е между 30 и 40 години, висшист, изключително активен като гражданин, най-често несемеен, обясни изпълнителният директор на БНР Евелина Андреева въз основа на проведена анкета с 200 столичани.

„Ключовата дума е култура, този столичанин обича да посещава културни събития“, подчерта Андреева. Сред привлекателните теми за разговор и слушане са туризма, информационните технологии. А очакваните гласове са на хора с чувство за хумор и водещи с мнение.

От енергията, която усещам, очаквам този екип да направи истинско софийско радио. Вярвам, че с новата програма и музика, ще станем водещо столично радиостанции през следващите няколко месеца“, отбеляза генералният директор на БНР Андон Балтаков

Чуйте какво се случи в градската градина, ден преди 13-ия рожден ден на Радио София.

Всички снимки са на Ани Петрова.

Бъдете наши приятели във Facebook, следвайте ни и в Instagram. За да научавате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Академия привлича творци с нови за България специалности

Специалности, които често търсим в чужбина, вече ще се предлагат и у нас от Нова творческа академия (НТА) . Първите занятия започват от края на февруари, началото на март, съобщи пред Радио София Мартина Стефанова – културен мениджър, куратор и критик, съосновател на арт фондация „ДОМА“, която е инициатор на редица проекти (като..

публикувано на 20.01.21 в 18:49

Платформата "Книговище" ще обучава журналисти за създаването на сериозна журналистика като съдържание за деца

Платформата Книговище търси журналисти, които биха искали да допринесат за изграждането на медийно и граждански грамотни млади българи, като създават журналистически материали по важни теми на съвременния свят за деца в най-ранна училищна възраст.  Сред авторите на идеята е и съоснователят на "Книговище" - Десислава Гаврилова. "В Европа и в света..

публикувано на 20.01.21 в 17:30

Кристина Крънчева и Катя Василева в новата рубрика "2, 5, 7" на Радио София

Наистина, все чакаме – да завършим проект, за да си вземем почивка, да намалим стреса, за да обърнем внимание на любимите си хора, да приключим с важните неща, за да се заемем с отлаганите маловажни. Сега чакаме да отмине пандемията, за да пътуваме отново. И обикновено все чакаме това, което може да ни направи щастливи.

публикувано на 20.01.21 в 16:45
Иван Гурков

Иван Гурков: Модерният маркетинг е в разбирането на потребителите

Бизнес средата е много различна днес, защото всички бизнеси се рекламират. В този смисъл не може някой да направи това, което правят и неговите конкуренти, и това да го отличи. Отмина времето на рекламните хвалби, защото този подход вече не носи дивиденти, заяви пред Радио София Иван Гурков , специалист по маркетингови комуникации. Голямата..

публикувано на 20.01.21 в 16:27

Драгия Драгиев: Пандемията ни научи да действаме бързо и да бъдем гъвкави

Затварянето на много магазини в периода на извънредното положение създаде сериозни предизвикателства пред бизнеса, но в тази ситуация се открояват и тези, които взимат бързи и правилни решения. “Бизнесът ни е фокусиран върху дрехи и стоки за дома. Имаме различен асортимент. Започнахме през 2019 г. в Пловдив, а вече имаме над 65 магазина в цялата..

публикувано на 20.01.21 в 15:38
Арх. Александър Чернодрински

Точното бизнес решение може да е съдбоносно за компанията

Как кризата се оказва нова възможност – именно за това е пример ИКИС СЛ. Българската инженерингова и производствена компания, работеща в сферата на осветлението и металните изделия, има изключително успешен бизнес до началото на пандемията. Когато тя настъпва обаче фирмата не само, че не затваря, а запазва си всичките служители, използва..

публикувано на 20.01.21 в 15:27

Маските могат да предизвикат акне, а ръкавиците дерматит

Маските могат да създадат сериозни проблеми по кожата на лицето и за да се предотврати това е необходимо да се спазват някои правила, съветва дерматологът д-р Самер Шокър . “Забелязваме все повече кожни инфекции, най-вече акне в зоната на маската, където се носи по-дълго. Затова трябва да се обърне внимание, защото много хора използват еднократни..

публикувано на 20.01.21 в 14:43