Началото беше за пиеси от творчеството на Якоб ван Ейк (1590 – 1657), а накрая звуча Криво садовско хоро, при това на бис и, противно на очакванията, местата се разменяха постоянно - и блокфлейтата, и кавалът изпълняваха ту барокова музика, ту български фолклор.
Двамата музиканти си отправиха предизвикателство - всеки от тях да покаже, че знае какво прави другият. Ерик Босграаф не за първи път е гост на този фестивал и винаги е проявявал интерес към инструмента кавал. Само че съм най-лошият кавалджия на света - признава си той и предпочита, ако ще свири хоро, да е на някоя ит неговите блокфлейти. Недялко Недялков пък от 2009 година участва в проектите на прочутия барокист и изследовател Жорди Савал и има опит в старинната музика. Не им беше лесно и на двамата, но и не изглеждаше да им е трудно - беше респектиращо, а на моменти развеселяващо. Затова и публиката си тръгна доволна - всички бяха с широки усмивки.
А как се чувстваха двамата главни герои в това предизвикателство - чуйте споделеното от тях в интервютата, както и документални записи от концерта на Ерик Босграаф и Недялко Недялков.
Тази вечер трупата на балет "Арабеск" ще представи на сцената на Музикалния театър първата си за сезона премиера - три танцови миниатюри, обединени от заглавието "Вива ла класика". Заглавието подсказва посоката, в която се насочва "Арабеск". Три заглавия от големия класически репертоар - "Лебедово езеро" от Чайковски, "Дон Кихот" от Рихард Щраус и..
Генералният директор на БНР Милен Митев участва в проведената в Украйна 19-ата Световна среща на българските медии, организирана от БТА. Среща по..
След края на парламентарните избори във Франция и в навечерието на нейния национален празник разговаряме с Антоанета Колева , директор на издателство..
"Никоя друга опера на Вагнер не е получила толкова хвалебствия или е била обект на толкова критични подигравки като Лоенгрин. Едно е ясно – предвид..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg