Габриела Руменова от Комисията за защита на потребителите каза, че в предпразничните дни има инспектори в цялата страна, които да реагират на налагаща се незабавно реакция при оплакване от потребители.
След празниците, най-често оплакванията са свързани с рекламации. Обажданията след последните няколко празнични дни най-често бяха за връщане на купена вече стока. Все по-рядко се обръщат към нас потребителите, недоволни от туристически услуги. Около Великден хората сякаш се оринетират към покупки предимно на хранителни продукти. Сигналите биха засягали по-скоро Агенцията за безопасност на храните, но дори и да ни потърсят нас, ние ще реагираме.
Интервюто на Борислава Борисова с експерта Габриела Руменова можете да чуете в звуковия файл.
В навечерието на коледните празници и новата 2025 година в "Нашият ден" разговаряме с Георги Господинов , поет, писател, драматург и значима фигура..
Българският културен институт в Берлин (БКИ-Берлин), НУИИ "Илия Петров" - София и галерия "Дебют" представят експозиция от икони и живопис на Станимир..
"Черно хайку", новата стихосбирка на поетесата Яна Букова имаше едновременна премиера на три езика в България, Гърция и САЩ в три издателства с богата..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg