Това каза за първи път след скандала с вредните емисии на автомобилите на концерна "Фолксваген" новият главен изпълнителен директор Матиас Мюлер в интервю пред "Блумбърг":
Има две неща, които трябва да разделим в отговора на този въпрос. Проблемът с азотните оксиди е единият, за който все още смятаме, че са засегнати 11 млн. автомобила. Това е най-лошият възможен сценарий според нас. 9 млн. от тях, вероятно, са в Европа, но има автомобили и в САЩ, и в останалата част от света. През ноември смятахме, че 800 хил. превозни средства са засегнати и затова започнахме задълбочено разследване с германски власти. Голяма част от тези 800 хил. автомобили не могат да бъдат открити.
Става дума за 9 различни модела и ние продължаваме да разследваме. Сега обаче смятаме, че засегнатите автомобили са 36 хил., което значи, че резервът от 2 млрд. евро, който бяхме определили за решаването на проблема, може да бъде ревизиран.
11 млн. автомобила ще бъдат поправени до края на следващата година, категоричен беше Мюлер:
Това е голямо предизвикателство за компанията, но в крайна сметка го посрещаме и организирахме кризисен мениджмънт , защото за нас е много важно да изясним какво точно се е случило. Всичко започна с проблема с емисиите, но е необходим много по-задълбочен анализ.
Засега е ясно, че много служители в компанията са замесени, но за съкращение на персонал засега не се говори. Скандалът обаче ще има сериозни икономически последици за компанията, чийто акции буквално се сринаха.
"Битката за бъдещето" коментира в "Мрежата" по програма "Христо Ботев" Илиян Василев, бивш дипломат, създател и водещ на предаването "Алтернативата"..
Познават ли съвременната българска литература българите в Сиатъл? Разговорът с Даниела Найберг дава отговор и той е положителен. Тя е eтнохореолог и..
Кунцю операта е сред най-обичаните китайски традиционни опери, които продължават да вълнуват зрителите и до днес. От 2003 година древната музикална драма е..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg