Община Троян ще създаде електронен инвестиционен портал, с който ще представя местните фирми и възможностите за инвестиции в региона. Работи се и по проект за създаване на регионален бранд с марката "Троян“.
Основната цел на инвестиционния портал ще е да анонсира в световната мрежа идеи на млади предприемачи от община Троян, за които се търси финансиране, обясни кметът Донка Михайлова:
Знам, че това е един иновативен за България модел, но си струва да тръгнем към този опит, тъй като той е доказал своята полезност в света.
Михайлова добави, че намерението на общината е тя да стане реален икономически субект, макар и засега в посока на експериментирането:
Замислили сме и друг пилотен проект със създаването на регионален бранд "Мейд ин Троян" за производство на местни продукти, които да могат да бъдат продавани с марката "Троян".Донка Михайлова посочи, че това е известна европейска и световна практика и модерен подход от маркетинговите политики на фирми в сферата на туризма, производството на храни и напитки:
По този начин, надяваме се, ще засилим и туристическия интерес към Троян и ще подтикнем държавата да мисли за създаването на модела на регионалните брандове в страната.
Журналистката и пътешественичка Веселина Филипова е събрала в книгата си "Ваканция за двама по Средиземноморието" 60 пътеписа и повече от 200 снимки,..
Аналитично, критично и с чувство за хумор подходихме към свършеното от екипа през отминаващата година. В това усилие ни помогна проф. Боряна Делийска,..
Наталия Стефанова от години се занимава с ръчното плетене на играчки. Тя самата от малка се научила, защото и майка и баба и са плели шапки, ленти за коса..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg