Новите технологии отдавна влязоха в традиционния пропаганден арсенал на партиите. Политиците ни вече активно използват интернет, за да достигнат до сърцата на най-широк кръг избиратели. Над два милиона и половина са потребителите на интернет услуги. Тъкмо те са начело на класацията за най-ниско активната избирателна група, ресурс, който всяка политическа сила би искала да привлече на своя страна.
В интернет има известна анонимност, но от друга страна, по начина и по поведението на всеки един профил може доста добре да се съди дали той е фалшив или истински. Това обясни в интервю за предаването "Преди всички" по програма "Хоризонт" Любомир Аламанов, пиар специалист:
Има много хора, които просто си имат лично мнение, колкото и да ни е странно. Те се намесват във всякакви комуникации, защото имат много свободно време, което "да похарчат", но в това няма нищо лошо. Лошото е когато хора, предимно с по-ниско образование от малки населени места, получават пари за това да направи всеки един от тях 20,30, 50, 100 фалшиви профила, с които просто влизат във всякакви дискусии и слагат копирани коментари, които са им спуснати от горе. Те даже нямат никакви идеи какво точно пишат, просто го копират, защото така ще получат някой лев. Това е проблемът и това замърсява информационния поток.
Цялото интервю с Любомир Аламанов и репортаж на Мария Филева можете да чуете от звуковия файл.
Генералният директор на БНР Милен Митев участва в проведената в Украйна 19-ата Световна среща на българските медии, организирана от БТА. Среща по..
След края на парламентарните избори във Франция и в навечерието на нейния национален празник разговаряме с Антоанета Колева , директор на издателство..
"Никоя друга опера на Вагнер не е получила толкова хвалебствия или е била обект на толкова критични подигравки като Лоенгрин. Едно е ясно – предвид..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg