"Където е имало доставка на некачествена услуга, сметките на клиентите ще бъдат сторнирани. Редно е да бъде за всички абонати, но не съм запознат с договорите, ще разговаряме с ръководството. Това, което установихме от сутринта е, че в момента "Топлофикация - Перник" работи в нормални експлоатационни параметри. Проверяваме цялата техническа документация плюс техническото състояние на всички възли и съоръжения, от които зависи нормалната експлоатация на предприятието".
Цялото интервю с Красимир Първанов можете да чуете от звуковия файл.
Недоволни клиенти на „Топлофикация – Перник“ протестират заради непрекъснатите аварии и липсата на топлоподаване. От месец над 20 хиляди абонати на „Топлофикация – Перник“ се оплакват, че нормално топлоподаване е имало едва през 2-3 дни...
Нощта на Коледа може да стане още по-красива с музиката на Стенли. Харизматичният артист ще пее в Sofia Live Club, където ще излезе на сцената със..
Националната галерия поставя началото на цикъл от изложби, чиято цел е да запознае посетителите с богатия и разнообразен музеен фонд от чуждестранна..
Д-р Златина Каравълчева, византолог по образование и богослов по призвание, е вдъхновяващ комуникатор на християнството. Тя разкрива същността на вярата..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg