Eмисия новини
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Сторнират сметките на клиентите на "Топлофикация - Перник" при отчетена доставка на некачествена услуга

Снимка: БГНЕС
Абонатите на "Топлофикация - Перник" няма да плащат за парно и топла вода за дните, през които са имали некачествено топлоснабдяване след аварията отпреди седмица. Това каза за "Хоризонт" заместник-министърът на енергетиката Красимир Първанов, който е на проверка в дружеството:

"Където е имало доставка на некачествена услуга, сметките на клиентите ще бъдат сторнирани. Редно е да бъде за всички абонати, но не съм запознат с договорите, ще разговаряме с ръководството. Това, което установихме от сутринта е, че в момента "Топлофикация - Перник" работи в нормални експлоатационни параметри. Проверяваме цялата техническа документация плюс техническото състояние на всички възли и съоръжения, от които зависи нормалната експлоатация на предприятието".

Цялото интервю с Красимир Първанов можете да чуете от звуковия файл.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!  
Акцентите от деня са и в нашата Фейсбук страница. Последвайте ни. За да проследявате всичко най-важно в сферата на културата, присъединете се към групата БНР Култура.

Свързани новини

Перничани на протест заради "Топлофикация", енергийното министерство започва проверка

Недоволни клиенти на „Топлофикация – Перник“ протестират заради непрекъснатите аварии и липсата на топлоподаване.  От месец над 20 хиляди абонати на „Топлофикация – Перник“ се оплакват, че нормално топлоподаване е имало едва през 2-3 дни...

обновено на 07.03.18 в 12:27