Повече средства за реклама на българския туризъм и промяна в начина на определяне на бюджета за туризма. За това настояват представители на бранша в писмо до институциите, които имат отношение по темата.
До 1% от приходите в туризма да отиват за национална реклама, поясни директорът на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова:
"Приходите, които са по официална статистика за предходната година, това са приблизително 6,9 милиарда лева, да бъдат взети като основна база и съответно бюджетът, с който ние да разполагаме, да бъде от 0,5%, което би формирало около 32 милиона лева за предстоящата 2019 г. с възможност и заложен механизъм за бавно и постепенно нарастване до 1%."
14 милиона лева са средствата за реклама през тази година. При наличие на повече средства е важно да се обърне по-голямо внимание на новите презокеански пазари на българския туристически продукт, да се изгради мрежа от специализирани представителства с фокус върху туризма по аналогия с търговско-икономиките служби на България зад граница, каза още Карастоянова. Искането на бранша е подкрепено о Българския съюз по балнеология и спа-туризъм, както и от бизнес и работодателските организации в страната.
Днес (5 февруари) се навършват 40 години от откриването на Експерименталния сатирично-вариететен театър към Дома на хумора и сатирата в Габрово . Негови..
На вчерашния 4 февруари 2024 г. 22-годишна жена намушка няколко души в центъра на София. В ефира на "Lege Atris" психиатърът Цветеслава Гълъбова..
Вечно живият театър и класическата драматургия са неговата страст. Той е български режисьор с европейско измерение като творец, магьосник за актьорите...
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg