В началото на работната седмица се получи известно забавяне в системата, предвид това, че се създаде по-голям пътникопоток от хора, желаещи да заредят карти. Обстоятелствата са такива, че в края на годината и началото на новото тримесечие хората не си заредиха картите и оставиха това да стане след ваканцията, когато и учениците се върнаха, т.е. създаде се една обстановка, която е по-различна от стандартната, където средно се обслужват до 9000 клиента. Сега на ден се явяват по 30-40% повече. Това каза Красимира Сапунджиева, директор на Дирекция "Маркетинг и стопанска дейност" в Центъра за градска мобилност, в интервю за предаването "Преди всички".
Това струпване на хора забавя работата на системата. В смисъл, в една минута във всички обекти става зареждане и процесът се забавя и оттам става съответната опашка от клиенти, добави тя.
Обикновено обслужването за издаване на карта или зареждане е до 5 минути, обясни Сапунджиева.
По думите й до края на седмицата ситуацията трябва да се нормализира:
Междувременно взимаме мерки за подмяна на сървъра с такъв с по-голям капацитет. В края на годината открихме три нови билетни каси, от които може да се зареждат карти. Предстои откриване на още 6 обекта за издаване на карти.
Цялото интервю с Красимира Сапунджиева можете да чуете от звуковия файл.