Лято, време за отдих, мечти, пътешествия... Как да не бъде помрачено доброто ни настроение на туристи? Дори още да не сме набелязали дестинацията в чужбина, но предпочитаме да стигнем там с автобус, ще бъде полезно да знаем какви са правата ни. Както се казва, да чукнем на дърво, да не се случва! Но по-добре да сме подготвени предварително, за да избегнем досадните „препъни камъчета”.
Комисията за защита на потребителите и Европейският потребителски център – България, провеждат различни инициативи в помощ на гражданите, като например „Гише на пътника”, издаването на брошури с основните права на потребителите. До края на активния летен сезон са разкрити приемни по Българското Черноморие. Денонощно работи и Националният телефон на потребителя 0700 111 22.
Ето какво препоръчват специалистите от Комисията, ако пътуваме с автобус по международни линии.