Рекламните клипове на България по четири световни телевизии са отчели близо 190 милиона гледания. Това показва междинният отчет по проекта, финансиран с пари от ЕС. Клиповете се излъчват по три пъти на ден по каналите "Евронюз", "Евроспорт", "Дискавъри" и "Нешънъл джиографик". Клиповете, които се излъчват по четирите телевизии, са с продължителност 30 сек. и са в два варианта: един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език. Клиповете са излъчвани в най-гледаното време на телевизиите - вечер и в сутрешните емисии. Ани Хараламбиева, ръководител на проекта в Министерството на туризма подчерта:
Преди няколко месеца "Дискавъри ченъл" благодарение на тази кампания, която провеждаме, обяви България на първо място сред най-желаните дестинации за туризъм в Европа сред зрителите на "Дискавъри", публикувано на техния официален сайт.
В рамките на сключените договори е договорен бонус - посещение на екипи за подготовка на репортажи, които са част от целогодишната кампания, която министерството провежда. Четирите медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, а също държави от Близкия Изток, Африка и Азия.