На всеки сигнал и обаждане, които получаваме, отговаряме веднага, за да решим проблема незабавно. При всеки сигнал, който получим, се прави оглед и се предприемат технически мероприятия за отстраняване на проблемите, особено ако има скъсани проводници и има опасност за живота и здравето на хора или животни.
Хаосът и дългият престой на стотици пътници в самолетите на Летище Пловдив са могли да бъдат избегнати, категоричен беше бившият директор на Летище Пловдив Дойчин Ангелов. В неделния ден самолети кацнаха аварийно в Пловдив, защото силният вятър не позволи това да се случи на Летище София. Проблемът е, че аварийните екипи не са реагирали своевременно по отношение на аварийно-спасителното осигуряване на пътниците.
Това е следствие от доста промени в негативен аспект, които се направиха на летището. Едната е преминаването на дневен режим на работа на това летище – от 06 ч. до 22 ч. Това крие големи рискове за загуба на трафик и особено през есенно-зимния период, когато се налагат извънредни кацания. Години наред Летище Пловдив се използва като алтернативно или резервно за кацане от авиокомпаниите. То има договори с такива компании за такова обслужване и те разчитат, че когато има проблем за кацане в София, ще могат да използват това летище.
Това е лоша организация и безотговорност. По време на кацането на тези два самолета в Пловдив също е имало вятър. Не толкова силен, колкото в София, но страничен вятър, на пориви. Това е най-опасният вятър при кацане. Всичко това или ще осигури края на Летище Пловдив, или ще стане ясно, че се вършат тотални безобразия на това летище.
Интервютата на Борислава Борисова с Виктор Станчев и с Дойчин Ангелов чуйте в звуковия файл.