Интервю на Веселина Миланова с д-р Александър Христов
Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Кръгла маса "Политическата комуникация – президентски избори 2016 година" се провежда днес в НБУ. Събитието цели да направи анализ на политическата комуникация по време на кандидатпрезидентската кампания. Ще бъдат обсъдени послания, образи, реклама, техники и похвати за привличане на електората.
Може би най-интересното, което се случи в тази кампания, е поляризацията на посланията. Това заяви в интервю за предаването "Преди всички" на програма "Хоризонт" д-р Александър Христов,един от участниците в кръглата маса, който е пиар експерт и преподавател в НБУ и УНСС:
Тази кампания започна по-късно и ми се струва, че основните кандидати бързат да я привършат. Две са причините за това от комуникационна гледна точка. Част от тях повтарят едни и същи неща през годините, послания от типа "Слънцето изгрява от Изток", което се е казвало винаги. Може би това е свързано с липсата на нови идеи или с идеята за играта на сигурно.
Христов допълни още:
Заради международното положение, заради това, което се случва в глобален мащаб, много голяма част от по-ярките послания са свързани с мястото на България в Европа и света, както и със сигурността. Това няма как да не се възприема позитивно. Въпросът е доколко гласоподавателите биха се подвели по това.
Цялото интервю с д-р Александър Христов можете да чуете в звуковия файл.