Засега не се очаква рекламните полета да влизат в персоналните разговори между отделните изречения, но не можем да бъдем сигурни как ще се развие рекламата в следващите няколко години, подчерта Джигова:
Така че може да виждаме реклама и на такива, по-частни места.
Джигова прогнозира, че това няма да доведе до отлив на потребители:
Напротив - целта е все повече потребители да избират социалните мрежи. Тези платформи ще стават все по-добри в начините, по които ни показват реклама. Ще бъдат все по-интерактивни, все по-интересни, все по-креативни.
Миналата година платформата Месинджър се отдели от Фейсбук, тя е собственост на Фейсбук, но вече има самостоятелно значение, уточни Пламена Джигова. Именно това позволява на желаещите да изтеглят месинджър да не са ангажирани с профил във Фейсбук, за да ползват услугата. Това е и причината за позиционирането на реклами в месинджър.
Темата е разгледана в звуковия файл.