„Имаме вариант, който дава регламент, поставя определени изисквания, определени рестрикции и като цяло е толерантен и към бизнес модела за споделените тротинетки. Можем да кажем, че от следващата пролет, когато ще им дойде сезонът, трябва да спазваме тези правила, ако те влязат в сила“, коментира Тодоров в предаването „Преди всички“.
Без колани в автобусите за близки превози - до 30 километра – това също предвижда вариантът между първо и второ четене на закона.
Много от седалките в тези автобуси не са фабрично пригодени за колани и ако се сложат колани, самата седалка може да се изтръгне, поясни Владимир Тодоров, като нарече промените „малка крачка към затягането на режима“. Училищните автобуси ще правят изключение.
Тодоров е на мнение, че всички обществени превозни средства трябва да работят с видео регистратори.
„Защото видео регистраторът има ползи относно самоконтрола на водача. Знаейки, че всяко негово действие се записва, той става по-дисциплиниран. Освен това при пътен инцидент много по-лесно се установява причината за катастрофата, правят се по-лесно анализи и изводи“.
Темата за видео регистраторите обаче е отложена за няколко месеца.Цялото интервю чуйте в звуковия файл.