"По темата за малкия брой летателни часове на българските летци се прави санитарния минимум – да се осигурят самолети, да се осигури нальот за пилотите, да се прави мисията "охрана на въздушното пространство" в мирно време в рамките на НАТО. Този минимум е от 10 години, за друго нямаме нито пари, нито амбиции".
Това коментира пред БНР журналистът Красимир Грозев от списание "Аеро" след инцидента в Шабла.
По думите му нищо не се е променило във времето между сега и 2012 година, когато в "Граф Игнатиево" падна двуместният МиГ-29.
В предаването "Нещо повече" Грозев допълни:
"МиГ-29 не е последна дума на техниката, ако става дума за бойно средство, но като самолет, с който да се лети, е на нормално ниво... Миг-29 досега не е предавал български пилот. Нека не демонизираме една техника само защото е произвеждана в Съветския съюз".
Интервюто с Красимир Грозев можете да чуете в звуковия файл.