"Това са качествената журналистика, задълбочен анализ, социална отговорност, многообразието на темите и гледните точки, подкрепа на всички групи в дигиталния свят и да не се страхуваме да експериментираме в нови формати", заяви той.
Митев подчерта, че нелинейните услуги все още са в етап на прохождане и още не са популярни сред аудиторията. Сред акцентите в експозето му е и нуждата да се обърне по-голямо внимание на комуникацията:
Да има нов модел на финансирането на БНР, което да се обвърже с обществената му мисия, а не с час програма, както е сега – това е друг акцент в концепцията за управлението и развитието на общественото радио на Милен Митев.
За постигането на по-ефективно управление на приходите, Митев предлага обособяването на търговска дирекция.
В отговор на въпрос кой според него е основният проблем, той заяви, че най-важно ще бъде постигането на повишаване на доходите на работещите в радиото, защото това ще се отрази на всички последващи процеси и постигането на заложените цели.
Още по темата в звуковия файл.