Пловдив е основна бизнес дестинация
В интервю за предаването „Ден след ден“ на Радио Пловдив Стоянов подчерта, че Пловдив става все по-популярна бизнес дестинация.
„Това се дължи на доброто икономическо развитие и възможностите, които се дават за бизнес. Имаме от една страна много силно производство, стотици предприятия, които произвеждат различни неща. От друг астрана имаме много добре развит бизнес сектор“, каза заместник-кметът.
Той обясни, че няколко силни сектора, са помогнали на хората, останали без работа в ковид кризата, да намерят препитание в тях.
„Затова нашата икономика продължава да расте, заплатите също, което привлича хората, защото намират по-добре платена работа“, каза още Стефан Стоянов.
Бум на инвестициите се очакват през следващата година
Само около Царацово има обявени инвестиции около 200 милиона лева.
„Водят се и преговори с 15-20 компании, които са потенциални инвеститори, включително български и чуждестранни. Такъв голям интензитет не е имало никога. Това показва, че този регион е интересен и атрактивен - заради качествената работна ръка и качеството на живот, което е над средното европейско“, обясни Стоянов.
Цялото интервю със Стефан Стоянов можете да чуете в звуковия файл.