По думите на Малчев "Тик-ток" е идеалното място, където можеш да покажеш, че се шегуваш със себе си, или рязко да свалиш статуса на водеща банка или човек. Блажева сподели, че използва платформата, защото работи в сферата на комуникации и иска да е в час с новите тенденции. Освен това "Тик-ток" предлага и различни онлайн обучения, а едно от нещата, които "Тик-ток" промени е, че алгоритмите са на база това какво потребителите гледат.
"В другите социални мрежи се издигаш нагоре, когато имаш повече последователи, когато имаш лайкове. В "Тик-ток" алгоритъмът въобще не приоритизира това, че някакви хора са ти го лайкнали. Повече приоритизира, когато някакви хора са сейвнали твоето съдържание. Трябва да създадеш такова съдържание, което някой да иска да си го запази и това е най-висшата форма на харесване", отбеляза Блажева.
Тя допълни, че например ако някоя компания предлага обучение, "Тик-ток" е идеалното място за т. нар. "едютеймънт" или забавления с форма на образователен елемент.
"В Щатите вече има доста проблеми свързани с хора, които дават финансови съвети. Съвети, които са сработили за тях", каза Малчев и поясни, че в момента не Гугъл, а "Тик-ток" е търсачката за съдържанието, което хората искат.
"Алгоритмите, устройствата ни познават по-добре от самите нас. Те знаят какво да ни покажат, за да не се откажем. Те знаят как да направят така, че ние да искаме още и още малко и след това кой носи отговорност? Човекът, който управлява дистанционното", каза Малчев.
"Усмивката е най-подценяваният комуникационен инструмент. Най-доброто продажбено умение е усмивката и тя не се случва в "Тик-ток", тя не се случва в социалните мрежи, а се случва на живо", сподели Блажева. Тя допълни, че когато пишем текстово съобщение ние не предаваме цялото си настроение и е възможно другият човек да го изтълкува погрешно.
Относно това дали "Тик-ток" е в помощ на бизнеса, Блажева каза, че може да бъде, стига човек да има какво да предлага, да има желание да го направи и да бъде автентичен в това, което прави.
Повече подробности можете да чуете в звуковия файл.
Време е за поредното ни гостуване в Сливница. Този път започваме с Младена Шуманова - педагогически съветник в Професионалната гимназия по транспорт и с ученика в 8 клас Александър Русков за създадената преди 2 години междуучилищна телевизия: "60 години сме град, но имаме много история, населено място сме от древни времена, на Римски път сме. В..
Ако приемствеността е едно от най-хубавите качества на БНР, то Радиотеатърът е значима част от сърцевината му. От основателите до техните наследници, от реализиращите го до поколенията, работещи с тях. Слушаме един от тонмайсторите, през чийто пулт е минала голяма част от продукцията на Радиотеатъра - Митко Василев, доцент в НБУ, в разговор с Боян..
Най-старият киносалон в България е “Модерен театър” (известно и като "Цанко Церковски" след 9 септември). Слушаме откъси от рекламен текст за откриването на Кино “Модерен театър”, както и откъси от спомените на Георги Каназирски - Верин за първия кинематограф в София и за първата кръчма, обърната в кино преди създаването на Кино “Модерен театър” в 1908...
Кристина и Михаил Белчеви са заедно от 42 години, а са се разделяли за не повече от четири дни. Животът им е споделена нежност, изпята любов и музика, която докосва струните на душата. И предопределеност свише. Криси чува песента на Лили Иванова “Самота” по текст на Мишо ден преди да се запознаят и си казва „Къде ли са тези сантиментални мъже, които..
„Самотният зрител“ – огледало на обществото ли са новите сериали? Още по темата с Йосиф Аструков , Институт за изследване на изкуствата - БАН: "Темите не са нови, датират още от ТВ - хората са седнали заедно и гледат. Сега всеки се разцепва на малки екрани. Ако гледаш комедия и не ви е смешна, а цялата зала се тресе, и на теб ти става смешно...
Пускането на ИИ “DEEP SEEK” доведе до неочаквани реакции и събития – ЗАЩО? Постига ли се наистина революция с този модел и повдига ли нови въпроси за надпреварата в разработването на технологията? Събеседник по темата ни е д-р Димитър Димитров, част от Института „INSAIT” към СУ „Св. Климент Охридски“: “DEEP SEEK” е модел за разсъждение,..
Графичният роман „Mаус“ на Арт Спигелман излиза за пръв път на български език. Представя ни го неговият преводач - Владимир Полеганов: "Комиксът е подценявана област на изкуството - смята се за явно популярна. Но чрез неочакваната форма се разказва история, която се говори и възприема много трудно. Авторът бавно е осъзнавал какво е да си син на..