Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Безплатна реклама в новините и Фейсбук-кампания ще популяризират Бургас

Диана Саватева

Безплатна реклама чрез телевизионни новини и Фейсбук - реклама са сред действията, които администрацията предприема, за да популяризира общината за летен туризъм. Това поясни ресорният заместник - кмет Диана Саватева. В първия курс на кораба до остров „Света Анастасия“ си осигурихме именно такова медийно отразяване, посочи тя:

Тогава, аз съм отбелязала пет национални медии, но бяха повече, които излъчиха репортажи и материали безплатно. Защото просто успяхме да продадем добре туристическия продукт. Това е реклама, скъпоструваща по телевизията, която ние успяхме да реализираме чрез събитиен ход, да го наречем. Отделно имаше публикации в национални медии и сайтове, не коментирам бургаските, които всички го отразиха. Имаше и други телевизии. Тоест – ние работим в тази посока“, поясни Саватева.

Във Фейсбук залагаме на реклама, че градът ни е сигурен и безопасен, посочи Диана Саватева.

Подробности по темата можете да чуете в прикачения файл.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Търговските вериги: Ограничаване на надценките сега би довело и до по-голяма инфлация

Сдружението за модерна търговия, което обединява големите вериги хипермаркети на българския пазар, заяви притеснението си от неспособността на държавата да се справя с кризи.  Търговските вериги отхвърлиха намеренията на правителството за фиксирани надценки и смятат, че държавната намеса е именно факторът за натрупване на инфлация...

публикувано на 18.02.25 в 19:30

В Бургас се инвестира в имоти, които се отдават за нощувки

Търсенето на недвижими имоти в бургаско надвишава предлагането, а новото строителство се купува още на хартия. Това коментира брокерът Ирина Генова. Повече са ваканционните имоти в околните селища, които се предлагат. Инвестира се в имоти, които се отдават за нощувки, посочва тя: "За атрактивен се приема имот, който е в Бургас, в близост..

публикувано на 18.02.25 в 13:43

Област Сливен е на 17-то място по БВП в страната

По окончателни данни произведеният брутен вътрешен продукт (БВП) за област Сливен през 2023 година е 2,3 милиарда лева по текущи цени, съобщават от Териториално статистическо бюро – Югоизток, „Статистическо бюро“ клон Сливен. Това нарежда областта на 17 място в страната.  В сравнение с 2022 г. обемът брутен вътрешен продукт БВП се е увеличил с..

публикувано на 18.02.25 в 08:00

Област Бургас е на 8-мо място по БВП на човек от населението през 2023

Произведеният брутен вътрешен продукт (БВП) за област Бургас през 2023 г. възлиза на 8 458 млн. лв. по текущи цени и е с 14.4% по-голям в сравнение с 2022 година. Делът на БВП за област Бургас е 4.6% от общо произведения за страната, съобщават от Териториално статистическо бюро – Югоизток, клон Бургас. По БВП на човек от населението област..

публикувано на 17.02.25 в 17:30

Няма да има преосмисляне на ДДС-то за ресторантьорите

Месец мина откакто България има ново редовно правителство. Все още то не е решило най-спешната и важна задача-да бъде одобрен държавният бюджет. Част от него трябва да бъдат и новите данъчни промени. Както вече е известно представянето му беше отложено със седмица. Ресторантьорите вече няколко месеца алармират, че скокът на данък добавена стойност..

обновено на 17.02.25 в 16:45

Втори бойкот срещу търговските вериги на 20 февруари

Гражданският натиск срещу високите цени на храните трябва да продължи, докато правителството не осъществи обявените мерки след бойкота на хранителните вериги. Депутатите трябва да се заемат незабавно с проектозаконите за ограничаване на търговските надценки на основните хранителни стоки. За това призоваха обществените организации, които организираха..

публикувано на 17.02.25 в 13:00

Габриела Руменова: Намаляването на количеството в опаковките заблуждава потребителите

Много от потребителите вероятно са забелязали, че през последните години опаковките на някои продукти стават все „по-широки“ за съдържанието в тях. Това обаче обикновено им прави впечатление едва когато отворят кутията и видят необичайно голямото празно пространство в нея, защото в магазина дори не са си помислили да погледнат посочения от производителя..

публикувано на 16.02.25 в 08:16