Община Несебър спешно да инвестира в мащабна туристическа реклама на региона. За това настояват в отворено писмо до медиите от местната неправителствена организация „Напред Несебър“.
„Намираме се във форсмажорна ситуация, която може да окаже негативно влияние за протичането на сезона във всяко едно населено място на общината. Агресивните хибридни атаки заливат социалните мрежи с фалшиви новини и поставят в риск препитанието на местните хора. Сега е моментът Община Несебър да реализира мощна кампания, за да се чуе истината за чистите води и плажове, за отличната ваканция, която очаква туристите, които изберат нашия регион“, казва председателят на Сдружението Иван Дашев.
Според организацията, Община Несебър може да си позволи ресурс и широко да рекламира туристическите си обекти.
През изминалата седмица хотелиери сезираха Сдружението за отменени резервации в последния момент. Министър Динкова посети област Бургас и вече направи срещи с бранша.
„Важно е национални и местни власти, браншови организации и неправителствен сектор да бъдем обединени в този момент. Не трябва да позволяваме да се внася смут чрез лъжи и така да лишаваме туристите от почивка на Черно море. Реклама през месец юли означава повече туристи през август и удължаване на крилете на сезона до края на септември“, пишат в отвореното писмо от „Напред Несебър“ и обръщат внимание, че един успешен сезон ще доведе до вдигане стандарта на живот на всички хора в общината.
Още от началото на годината неправителствената организация реализира редица рекламни кампании в международни, национални и социални медии. Промоутърските клипове за Несебър, Слънчев бряг, Обзор, Свети Влас и Равда са със свободен достъп и дори в момента се споделят от стотици потребители на Фейсбук, Инстаграм и youtube.
"Роудшоу" популяризира България като туристическа дестинация в Германия. Обиколката в четири града - Франкфурт; Лайпциг; Хановер и Дюселдорф е по инициатива на Министерството на туризма, съвместно с Алианс Българско Черноморие и маркетингова агенция. В четирите града са се провели поредица от B2B срещи между представители на туристически..
Кампанията, позната по цял свят като „Черен петък“ е тази седмица на 29-ти ноември. Официално денят, в който са големите намаления, е последният петък на ноември, но все повече търговци удължават периода на промоциите. „Черният петък“ става все по-дълъг и по-разширен. Започнаха поредица от предварителни черни петъци, а рекламите..
От КНСБ са изпратили декларация до служебния премиер Димитър Главчев, в която се описват предпоставките за сериозна енергийна криза у нас и възможните нарушения на сигурността на доставките на ток още тази зима. Според експертите от КНСБ, има опасност цели региони в България да останат без ток за няколко часа заради липса на национални енергийни..
Поскъпва борсовата цена на повечето зеленчуци, показват данните в седмичния бюлетин на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ). Изключение правят морковите, които поевтиняват с 2,8 на сто до 1,17 лева за килограм. При оранжерийните краставици ръстът е с 12,2 на сто, докато при оранжерийните домати той е с 4,6 на сто. При..
Средно по 7 безработни се състезават за едно свободно работно място в цялата страна, сочат най-новите данни на Агенцията по заетостта. Сливен е сред областите с най-силна конкуренция, където за едно място се конкурират 10 души. Същата е ситуацията и в областите Ловеч и Шумен. Най-силна е конкуренцията в областите Габрово, Разград, Силистра и Търговище,..
Кметът на община Несебър Николай Димитров посрещна министъра на културата Найден Тодоров в сградата на старото кметство. Димитров представи дейността на новоучредения общински орган за закрила на световното наследство, на чиято втора среща бе приет Годишният доклад за наблюдение и оценка на изпълнението на Стратегията за културното наследство и..
България, разположена в центъра на древни цивилизации, предлага впечатляващи исторически забележителности, заобиколени от най-добрите черноморски брегове и заснежени ски курорти от световна класа. На своите компактни 111 000 квадратни километра страната съчетава разнообразие от туристически преживявания. Освен това тя се оформя като все по-достъпна и..
От КНСБ са изпратили декларация до служебния премиер Димитър Главчев, в която се описват предпоставките за сериозна енергийна криза у нас и възможните..
Кампанията, позната по цял свят като „Черен петък“ е тази седмица на 29-ти ноември. Официално денят, в който са големите намаления, е..
"Роудшоу" популяризира България като туристическа дестинация в Германия. Обиколката в четири града - Франкфурт; Лайпциг; Хановер и Дюселдорф е по..