Енергийният омбудсман на "ЧЕЗ-България" е издал решение в полза на клиентите на фирмата при 34 процента от казусите през 2014 година, съобщават от компанията.
През миналата година енергийният омбудсман на дружеството е получил 843 сигнала. От тях на условията за разглеждане а отговаряли 533.
От електроразпределителното дружество изтъкват, че в резултат на работата на омбудсмана са въведени редица нови практики в дейността на ЧЕЗ в България - например извършване на метрологична експертиза на електромерите и включване на допълнителна информация в месечните фактури при промяна на цената на електроенергията.
Институцията енергиен омбудсман е създадена през март 2013 г. за улесняване на комуникацията между компанията и нейните клиенти.
За пореден път в Банкя се провеждат традиционните празници Горешляци , посветени на минералната вода, здравето и дълголетието. Този път събитието..
Какво се крие зад прецизното нападение на болницата "Охматдит" в Киев? Какво лежи под останките ѝ? Какво представлява пактът "Украински договор" в помощ..
Литературата оживява на фестивала "София Моно", който ще подари на жителите и гостите на столицата летни театрални вечери. Спектаклите в програмата,..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg