Потребителите на парно в София вече могат да получават цялата интересуваща ги информация на един номер. Той е 0700 11 111 и ще работи всеки делничен ден от 8 до 19 часа. В извънработно време сигналите ще се прехвърлят на аварийните служби. По време на двуседмичния пробен период, в кол центъра на топлофикационното дружество са позвънили 9000 абонати. Почти половината от тях са поискали обяснение как се формират сметките и за дейността на топлинните счетоводители.
Кои са другите най-често задавани въпроси на горещата линия на столичното парно, която работи на цената на един градски разговор, обясни Йорданка Русинкова, оператор в кол центъра:
За аварии получаваме обаждания от наши клиенти от целия град, колеги кореспондират непрекъснато с енергетици от топлорайоните. В момента не е натоварено, както всеки обикновен работен ден.
В съобщенията до медиите на "Топлофикация-София" пише, че в кол центъра на дружеството работят квалифицирани оператори, в какво се състои тяхната квалификация:
Това са колеги, които работят от дълги години в "Топлофикация", всеки един от нас е положил тестове.
По публикацията работи: Андрей Борисов
Последвайте ни и в
Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!