Eмисия новини
от часа
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Красимир Лалов: От "Автомобилна администрация" се мъчат да ни запушат устите

Националното сдружение на българските превозвачи изпрати писмо до премиера, министъра на вътрешните работи и министъра на транспорта, в което се твърди, че техни членове са подложени на натиск.

За пореден път, ние, от Националното сдружение на българските превозвачи сме свидетели, а нашите членове са потърпевши, от целенасочени действия срещу светлата страна на сухопътния транспортен сектор. Отново изпълнителната власт се ползва от неопределени, но определяеми лица, за репресия, всяване на страх и натиск. Не става ясно за нас, обаче каква е целта на поредната акция срещу фирми членове и близки на нашето сдружение организации, със седалище във и около София, пише в писмото.

Красимир Лалов от Националното сдружение на българските превозвачи каза в предаването „12+3“, че срещу определени фирми има голям брой доноси в Криминална полиция, заради които те са подложени на неколкократни проверки:

Ние бяхме в Националната полиция, по тяхна покана, на разговор. Позаинтересувахме се за какво. Естествено всичко това е следствена тайна. Но по закон хората си вършат работата. Въпросът опира до това, че явно продължава това "отдаване на лизинг", както каза преди една година шефът на великотърновския ДАИ. Ние помолихме да се спре това нещо и да се разследват хората, които наистина извършват престъпления в транспорта. /…/Не знам господата, които сътворяват тези доноси и които са може би от кръга в  ИА „Автомобилна администрация“, се мъчат да запушат нашите усти, защото ние започнахме много да питаме и да искаме повече професионализъм там.

Според Красимир Лалов някой иска да махне ръководителя на софийския офис на ДАИ. Той твърди още, че доклад на Инспектората показва множество нередности в Агенцията:

В този доклад всичко е написано с имена от Изпълнителната агенция. Как на главния секретар трябва да му се търсят дисциплинарни отговорности за един куп работи, как главни директори са назначавани в противовес със закона. Докладът може да се извади и хората да си го прочетат. Въпросът е защо тези работи не се гледат, а някой пише доноси.

Лалов коментира и ситуацията с бежанците и как кризата в Европа се отразява на превозвачите. По думите му на ден тежкотоварният бранш губи между 30 и 40 хиляди евро.

Цялото интервю с Красимир Лалов можете да чуете в звуковия файл.


Новините на БНР – във Facebook, Instagram, Viber, YouTube и Telegram.


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Горещи теми

Войната в Украйна