Акцентът е вино и храна, като се опитваме да ги съчетаем и съответно с отделните забележителности - не само културно-историческите, знаете, че имаме много природни забележителности, които също заслужават много голямо внимание, отбеляза министърът на туризма Ангелина Ангелкова, като поясни:
Целта е тези 12 примерни дестинации, които представихме, да бъдат надградени в рамките на едно обсъждане, което се надяваме да финализираме в средата 2018 година. Целта е по този начин да привлечем вниманието към вътрешността на страната. Знаете, че основно туризмът се концентрира по нашето Черноморие - морският туризъм е почти 70% от всички други видове туризъм и зимният туризъм набира изключително голяма сила. За нас е много важно да насочим вниманието именно към "крилата" на сезона - към това да представим България като страна, като дестинация за четири сезона.
Разчитаме оттук нататък на активното участие на всички представители на туристическия сектор, на земеделския сектор, на винопроизводителите, които са, разбира се, част от земеделския сектор, на неправителствените организации и на общините, така че 2018-та, когато представим тези вино-кулинарни дестинации, те наистина да бъдат такива, че да привличат вниманието не само на чуждестранните туристи, но и на българските.
Повече по темата чуйте от звуковия файл.