Изследвания показват, че подобни пътувания повишават продуктивността на служителите. Ето защо инсентив туризмът е не само мощно средство за сплотяване на екипите, но и идеален инструмент за нематериално поощрение.
Пътуванията от типа инсентив се отличават от стандартните корпоративни почивки и екскурзии, с наличието на обединяващи тематики, сценарии или нестандартни активности.
Първата задача е да привлекат вниманието, да предизвикат интерес и да вдъхновят.
Формата им позволява да се създаде неповторима атмосфера.
Самите участници стават част от програмата. Инсентив туризмът е интерактивен – обяснява Веселин Дургов, който е планински водач и екскурзовод. – Прилича на тиймбилдинг. Задаваме на хората някакво предизвикателство и те трябва да се справят с него. Самите туристи се превръщат в приключенци, а при успех получават награди.
Подходящите места за инсентив туризъм се характеризират с разнообразие на флората и на релефа.
За разлика от преди време, вече работодателят трябва да мисли повече за възстановаването и за вдъхновяването на своите служители, убеден е Веселин Дургов.
В репортажа чуйте още по темата.