Българското национално радио е медията, на която българите имат най-голямо доверие, сочи докладът за 2021 г. на Института за изследване на журналистиката Ройтерс към университета в Оксфорд. За четвърти път общественото радио е лидер в доверието на българските граждани.
Най-голям дял от българите - 72%, се доверяват на БНР. На второ място се нарежда БНТ със 70 на сто, следвана от бТВ и NovaTV с по 67%.
Българското национално радио достига до 18% от българите (на седмична база) и така се нарежда на шесто място сред всички медии (телевизия, радио, печат), което е с едно място нагоре спрямо миналата година. Сайтът на БНР достига до 13% от българите (на седмична база) и така се нарежда на 15 място сред сайтовете.
Всеки трети българин (32%) се доверява на новините, които стигат до него, а всеки четвърти (25%) – на новините в социалните медии. Facebook все още е социалната медия, от която близо 2/3 от българите научават новини (64%), но те са с 5% по-малко от предходната година. 77% достигат до новините през смартфони, а 61% - през компютър.
Ограничителните мерки заради пандемията са довели до увеличаване на аудиторията на медиите. След кратък спад, приходите от реклама са се върнали на нивата от 2019 г., сочи докладът за 2021 г. на Института за изследване на журналистиката „Ройтерс“ към университета в Оксфорд.
Целия доклад за България можете да прочете ТУК.
Българско национално радио © 2018. Всички права са запазени.