Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

Кампания в подкрепа на училищното предприемачество

Произведения на ученици от художествените училища в Трявна и Троян се предлагат на пазара в рамките на кампания за подкрепа на най-младите творци. Ръчно изработените уникати се продават в магазини в София и Габрово, на коледни базари и изложения.

Да окуражи най-младите творци и да ги подготви за бъдещата им професионална реализация. Това е смисълът на кампанията в подкрепа на училищното предприемачество. Инициативата е на Центъра за неформално образование и културна дейност АЛОС. Добрин Атанасов обяснява:

В училище се учат определени неща. Оттам нататък липсва звеното, което свързва това образование с една реална пазарна ситуация.

Творбите, създадени по време на извънкласни занимания, ще се предлагат на пазара в рамките на няколко кампании през годината, като по-голямата част от приходите от продажбата ще получават авторите. Финансовата мотивация се оказала полезна за учениците, отчитат от неправителствената органвизация, която разчита на социална подкрепа за образованието. В първата кампания в рамките на инициативата са включени художествените училища в Трявна и Троян, като се предвижда да бъдат привлечени и другите гимназии по изкуства в страната.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините в развитие можете да следите и в нашата Facebook страница, както и в Twitter. Последвайте ни и в Instagram и YouTube за различния поглед на събитията от деня.
ВИЖТЕ ОЩЕ

Два валяка са били опожарени на бул. "Захари Стоянов"

Две машини за асфалтирани са изгорели рано тази сутрин, собственост на частната фирма, осъществяваща ремонтни дейности в пътната отсечка. Те са се намирали в района на светофара на "Капчето". От пожара малкия валяк е напълно унищожен, а са нанесени материални щети по големия валяк. Това потвърди за БНР Бургас началникът на регионалната служба „Пожарна..

публикувано на 09.05.19 в 09:44