Близо половината от разходите, направени от партиите на парламентарните избори през 2014 г., са за медийни услуги. Това става ясно от публикувания доклад на Сметната палата. Сметната палата проверява приходите и разходите, направени по време на кампанията.
Най-много за кампанията са дали от ГЕРБ -над 2 милиона и 800 хиляди лева. ДПС се нарежда на второ място, а разпадналата се група на „България без цензура“ е на трето място по разходи, като със своя 1 милион и 800 хиляди изпреварва БСП. „Атака“ е похарчила над милион по парламентарните избори. Реформаторите, АБВ и Патриотичният фронт делят последните места по изразходвани средства - средно между 500 и 650 хиляди лева.
От Сметната палата обобщават, че проверените 14 политически партии и 6 коалиции са набрали над 12 милиона и 700 хиляди лева за своите предизборни кампании. За пет партии и една от коалициите 60% от средствата са от държавна субсидия. Членският внос, който е източник на собствени средства на политическите субекти, е с относителен дял 17,4 на сто от общия размер на финансиране и е отчетен от пет политически партии и от шестте коалиции от партии. Даренията от физически лица са 14,8 на сто от общия размер на набраните средства.
Кърджали 6600
бул. България 74
036 122 478