Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

“Sweet Child O’ Mine” на Guns N’ Roses е първото видео от 80-те с 1 млрд. гледания

Видеото към сингълa на легендарната рок банда Guns ‘N Roses’, Sweet Child O’ Mine, официално е първото музикално видео от 80-те години, достигнало 1 млрд. гледания в YouTube. Това постижение е второто по рода си за бандата, чието видео към епичното парче “November Rain” (1992 г.) през 2018 г. се превърна в първото (и единствено до момента) видео от 90-те с над 1 млрд. гледания!

Guns N’ Roses превземат с необуздано поведение световната рок сцена и продължават да вълнуват света с албума си “Appetite For Destruction” от 1987 г., който се все още е най-продаваният дебютен албум на всички времена в САЩ с над 30 млн. релизирани копия в световен мащаб.

През 2018 г. излезе юбилейната ремастерирана и разширена версия на албума, озаглавена “Appetite For Destruction: Locked N' Loaded”.

Постоянният успех на групата по време на турнето ‘Not In This Lifetime’ в световен мащаб му отрежда 4-то място в списъка с най-успешни турнета в историята на световната музика.

Нестихващата сила на Guns N’ Roses’ е неоспорима. С над 6.7 млн. последователи в YouTube и рекордни видео постижения в продължение на десетилетия, бандата и емблематичната ѝ музика продължават да вълнуват. Лоялната ѝ фен аудитория по цял свят не спира да се връща към видеата на нейни класики и я превръща в една от всички 200 най-гледани артисти в YouTube в цял свят за 2019 г.

Ето и няколко интересни факта за Guns ‘N Roses и видеата към сингли на бандата, както и списък с ТОП 5 на всички най-гледани видеа на артисти от 80-те и 90-те години.

Факти за Guns ‘N Roses:

  • Видеото към “November Rain”е първото видео от 90-те години с 1 млрд. гледания в YouTube
  • Guns N’ Roses “Sweet Child O’ Mine” е първото видео от 80-те години с 1 млрд. гледания в YouTube
  • Guns N’ Roses постигат над 6.7 млн.последователи в официалния си канал в YouTube
  • През 2019 г. видеата на Guns N’ Roses надхвърлят 3.1 млн. гледания дневно
  • Guns N’ Roses са сред всички 200 най-гледани артисти през 2019 г., както в САЩ, така и в цял свят
  • Guns N’ Roses са постигнали общо над 895 млн. гледания на видеата си през 2019
  • През 2019 г. видеото към “Sweet Child O’ Mine” средно на ден е гледано 590 хил. пъти

ТОП 5 видеа по десетилетия

80-те години

  1. Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Official Music Video)– 1 млрд.
  2. a-ha - Take On Me (Official Music Video) – 943млн.
  3. Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun (Official Video) – 786млн.
  4. The Police - Every Breath You Take (Official Music Video)– 699млн.
  5. Michael Jackson - Billie Jean (Official Music Video) – 694млн.

90-те години

  1. Guns N' Roses - November Rain - 1.2 млрд.
  2. Nirvana - Smells Like Teen Spirit (Official Music Video) – 968 млн.
  3. The Cranberries - Zombie (Official Music Video) – 962млн.
  4. Whitney Houston - I Will Always Love You (Official Music Video) – 859млн.
  5. 4 Non Blondes - What's Up (Official Video)– 765млн.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Вижте още

Георги Пройков от Кърджали се класира на 4-о място на Световното по кану каяк за ветерани

Кърджалиецът Георги Пройков, се класира на 4-о място на Световното първенство за ветерани по кану каяк. Той е учител по физическо възпитание и спорт в Професионалната гимназия по строителство „Христо Смирненски“ и е състезател по кану каяк в Спортен Клуб „Арда“.  Георги Пройков се класира на престижното четвърто място на Световното първенство по..

публикувано на 23.07.24 в 17:12

Започна детската лятна школа в музея в Смолян

Започна лятната школа в Регионалния исторически музей „Стою Шишков“ в Смолян. Тази година тя е под надслов: „Ваканция в музея – научи българското“, съобщи директорът Валентина Василева. В продължение на две седмици се очаква над 120 деца да се включат в заниманията. Сред традиционните инициативи, които са включени, са  запознаване с експозицията на..

публикувано на 15.07.24 в 12:01
Екипът на проекта с наградените млади предприемачи

Млади предприемачи представиха бизнес идеите си в Мастер Клас

Трима млади предприемачи получиха награди в приключилия „Мастер Клас за млади предприемачи от област Кърджали“, организиран от Стопанския факултет на Софийския университет "Св. Климент Охридски" и Обединена българска банка (ОББ). Регионалният конкурс беше за насърчаване на предприемачеството сред младите хора в областта. „Целта е да се насърчат..

публикувано на 15.07.24 в 09:47

Орк. "Млади загорци" ще свирят на Илинденския събор в кърджалийския квартал Веселчане

В кърджалийския квартал Веселчане ще се проведе Илинденски събор, организиран от Народно читалище “Родопски фар - 1938”. Събора се провежда за трета година и вече е част от културния календар на община Кърджали.  За празника тази година организаторите са поканили орк. “Млади загорци” от гр. Стара Загора. Откриването е от 18 часа на 20 юли. По-рано..

публикувано на 13.07.24 в 17:17

Клуб "Ахридос" с благотворителна кауза

Жените от спортно-интелектуален  клуб "Ахридис" - Кърджали участваха на празника “Дни на приятелвството в Кърджали”, което се проведе в парк “Русалка”. На своя щанд те предлагаха ръчно изработени икони и други ръкоделия, а средствата от тях ще бъдат дарени на църквата "Св. пророк Илия" в с. Опълченско. Пенка Шукерска е жената, която рисува иконите. За..

публикувано на 13.07.24 в 15:05

200-годишни носии бяха показани за първи път на открито в Кърджали

Народни носии на около 200 години бяха оказани за първи път на открито в Кърджали. Носиите са използвани при снимките на филма за капитан Петко войвода. След края на снимките те са дарени на Тракийското дружество в с. Светлен, което ги поверява на Исторически музей - Попово. Носиите са от Гюмюрджина, Софлу, Дедеагач, Елхово и Ивайловградско, както и..

публикувано на 13.07.24 в 13:46

Клуб "Ахридос" и доброволци подготвят църквата "Св. пророк Илия" за храмовия празник

Последни приготовления текат в двора на църквата “Свети пророк Илия” в с. Опълченско, преди храмовия празник на 20 юли. Спортно-интелектуален клуб “Ахридос” преди 5 месеца се заемат да почистят и облагородят двора на храма, който бе обрасъл с храсти и бурени. Моторът на тази кампания е Елена Топалова, която успява да обеди другите членове от клуба, а и..

публикувано на 11.07.24 в 11:04