Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

БНР набира кандидати за длъжността ръководител отдел "Маркетинг" в Търговска дирекция

Българското национално радио набира кандидати за участие в подбор за заемане на длъжността - ръководител отдел "Маркетинг" в Търговска дирекция.

Изисквания за заемане на длъжността:

·  образование – висше, образователно-квалификационна степен "бакалавър", област на висшето образование – хуманитарни, социални, стопански и правни науки, специалност – реклама, маркетинг, ПР - предимство;

·  професионален опит – минимум 3 години;

·  управленски опит – минимум 1 година;

·  добра компютърна грамотност и ползване на новите информационни технологии;

·  добро владеене на английски език;

·  предишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и/или успешно завършен курс по Дигитален маркетинг – предимство;

·  инициативност, проактивност, способност за поемане на отговорност и вземане на гъвкави и самостоятелни решения;

·  умения за аналитична и разработваща дейност;

·  умения за решаване на проблеми и управление на конфликти, социални умения;

·  познаване на ролята и функциите на обществените медии.

Задължения на заемащия длъжността:

· да ръководи, планира, организира, координира и контролира дейността на отдел "Маркетинг";

· да подпомага директора на Търговска дирекция при разработването и реализацията на маркетинговата стратегия на БНР;

· да организира провеждането и анализирането на резултатите от изследванията на аудиторията – обхват на реалната аудитория, на потенциална аудитория, на потребностите  и очакванията на аудиторията с нейната специфика – социално-демографски статус, начин на живот, медийни нагласи и пр., с цел оптимизиране на управленските решения по отношение на създаваното журналистическо съдържание и цялостен продукт;

· да разработва и прилага комуникационната стратегия на БНР, чрез която запознава служителите и обществото с дейността на Българското национално радио, с отделните програми и с новите продукти и услуги с цел оптимално позициониране на общественото радио в публичното пространство, генериране на положителна обществена нагласа и потребителска привързаност и лоялност;

· да полага усилия за подобряване на имиджа на организацията чрез прилагането на подходяща брандинг стратегия, която е пряко свързана с прилаганата маркетингова стратегия;

· да инициира и координира създаването на визуална концепция за успешното налагане на бранда БНР;

· да организира и планира производството и разпространението на видео и аудио реклами, анонси, печатни рекламни материали - флаери, постери, брошури, банери, билбордове и др. за БНР и събития на БНР;

· да инициира предложения и мероприятия за осъществяване на медийни партньорства за нуждите на БНР и да следи за коректното позициониране на радиото като медиен партньор;

· да съдейства за осъществяване на контактите с представители на медиите;

· да планира присъствието на БНР - на неговите програми, отделни предавания, събития и инициативи, организирани от името на БНР, в социалните мрежи и да съдейства на екипа на направление „Социални медии“ за реализацията на планираното позициониране;

·да изготвя концепция за събития, стратегии за провеждането им и да предлага подходящи медийни и извънмедийни партньорства;

·да координира медиапланирането на кампании и събития на БНР в собствените програми, сайтове и социални мрежи;

·да създава организация за съхранението и разпределението на промо материали на БНР.

Начинът на провеждане на подбора е:

· предварителен подбор по документи;

· оценка на представената маркетингова концепция на БНР в периода юли 2022 г. – 2024 г.

·събеседване.  

За да кандидатствате, моля, изпратете на адрес: kandidati@bnr.bg 

· автобиография с телефон за обратна връзка;

· копие на диплома за завършено висше образование, за дипломи придобити в чуждестранни висши училища и научни организации е необходимо да се представи и документ за тяхното признаване от Националния център за информация и документация (НАЦИД);

·Маркетингова концепция за БНР за периода юли 2022 – 2024 г., в обем до 3 страници, шрифт Times New Roman, размер 12, междуредие 1,5 lines, максимален брой символи на страница 2 500;

· попълнена декларация за обработване и защита на лични данни, която да изтеглите ТУК.

Моля, посочете в имейла длъжността, за която кандидатствате!

Крайният срок за подаване на документи е 23.06.2022 г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени за събеседване.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!