Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

БНР набира кандидати за длъжността административен секретар в отдел "Секретариат и протокол"

Българското национално радио набира кандидати за участие в подбор за заемане на длъжността – административен секретар в отдел "Секретариат и протокол", сектор "Секретариат".

Изисквания за заемане на длъжността:

· средно или висше образование;

· професионален опит - минимум 3 години;

· умения за работа с компютър и периферни устройства;

· умения за работа със системи за електронно управление на документооборота;

· владеенето на чужд език - предимство.

Задължения на заемащия длъжността:

· да завежда и описва входящата и изходяща кореспонденция на генералния директор и Управителния съвет на БНР чрез система за електронно управление на документооборота на БНР;

· да довежда до знанието на съответните структури резолираните от генералния директор документи;

· да участва в подготовката и провеждането на заседанията на Управителния съвет на БНР, като подготвя и изпраща на членовете на УС проект на дневен ред, размножава и изпраща материалите за обсъждане, присъства на заседанията и съставя протокол за взетите на тях решения;

· да участва в подготовката и провеждането на заседания на Обществения съвет, като подготвя и изпраща на членовете му проект на дневен ред, размножава и изпраща материалите за обсъждане, присъства на заседанията и съставя протокол за взетите на тях решения;

· да изпраща протоколите за публикуване на вътрешната интернет страница на медията и на директорите и ръководители на основни структурни звена;

· да следи и предприема необходимите действия породени от получените писма на служебната поща на генералния директор;

· да води регистър за приетите от Управителния съвет правилници;

· да води регистър за приетите от Управителния съвет решения;

· да заверява документи, издадени от генералния директор или членовете на УС на БНР с печат на организацията;

· да създава архив на протоколите от заседанията на Управителния съвет и документите към тях, като организира правилното им съхранение;

· при възлагане да организира срещи на генералния директор с външни лица и с представители на институции.

Начинът на провеждане на подбора е:

· първи етап – предварителен подбор по документи;

· втори етап – събеседване и практическа задача. За да кандидатствате, моля, изпратете на адрес: kandidati@bnr.bg:

· автобиография с телефон за обратна връзка;

· копие на диплома за завършено образование, за дипломи придобити в чуждестранни висши училища и научни организации е необходимо да се представи и документ за тяхното признаване от Националния център за информация и документация (НАЦИД);

· копие на документ за владеене на чужд език, при наличие на такъв;

· попълнена декларация за обработване и защита на лични данни, която може да изтеглите ТУК.

Моля, посочете в имейла длъжността, за която кандидатствате!

Крайният срок за подаване на документи е 09.01.2023 г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени за участие във втори етап на подбора. 


По публикацията работи: Екип БНР

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!