Българското национално радио набира кандидати за участие в подбор за заемане на длъжността – експерт, управление на човешките ресурси в Дирекция "Човешки ресурси", сектор "Администриране на персонала".
Изисквания за заемане на длъжността:
· образование - висше, специалност в областта на икономиката, бизнес администрацията, управлението на човешките ресурси;
· професионален опит в областта на управление на човешките ресурси и умение за работа със специализиран софтуер за управление на човешките ресурси са предимство;
· добра компютърна грамотност;
· умение за аналитична и разработваща дейност;
· умение за работа в екип;
· емпатия и социални умения;
· инициативност, способност за степенуване на задачите по важност, за поемане на отговорност и взимане на гъвкави и самостоятелни решения;
· бързина и точност в напрегнати ситуации;
· конфиденциалност предвид естеството на работата.
Задължения на заемащия длъжността:
· да организира и осъществява всички дейности, свързани с възникването, изменението и прекратяването на трудовите правоотношения на персонала в БНР-София и Лентохранилище Боровец и ръководителите на регионалните центрове на БНР, при спазване разпоредбите на трудовото законодателство и вътрешните нормативни актове;
· да изготвя проект на трудовите договори, допълнителните споразумения и заповедите за прекратяване на трудовите правоотношения;
· да извършва своевременното регистриране в НАП на сключени или изменени трудови договори, както и на тяхното прекратяване;
· да следи за изтичащите срокове на срочните трудови договори, допълнителните споразумения и на трудовите договори с изпитателен срок и да уведомява за тях ръководителите на самостоятелни структури;
· да изготвя и предоставя детайлна информация за служителите, придобиващи право на пенсия за осигурителен стаж и възраст за настоящ и бъдещ период, както и информация, свързана с обезщетенията на тези служители за изготвяне на проект на бюджет или бюджетна прогноза;
· по писмено искане на служителите да подготвя издаването и предоставянето на необходимите документи, удостоверяващи факти, свързани с трудовото им правоотношение, в 14-дневен срок от искането;
· да организира, извършва и контролира отразяването на всички промени, свързани с документите на служители;
· да съдейства за поддържането и отговаря за състоянието и съхранението на личните трудови досиета на служителите в регистър трудови досиета, за електронната база от данни, както и за архива на трудови досиета на напуснали служители в съответствие с нормативните актове;
· да обработва и отговаря за документацията по отпуските, както и за отразяването им в електронната база от данни;
· да съставя и проверява подготвените документи за освидетелстване от ТЕЛК и документите, необходими за пенсиониране на служителите, както и да окомплектова пенсионните им преписки.
Начинът на провеждане на подбора е:
· първи етап – предварителен подбор по документи;
· втори етап – събеседване.
За да кандидатствате, моля, изпратете на адрес: kandidati@bnr.bg:
· автобиография с телефон за обратна връзка;
· копие на диплома за завършено образование, за дипломи придобити в чуждестранни висши училища и научни организации е необходимо да се представи и документ за тяхното признаване от Националния център за информация и документация (НАЦИД);
· попълнена декларация за обработване и защита на лични данни, която може да изтеглите ТУК.
Моля, посочете в имейла длъжността, за която кандидатствате!
Крайният срок за подаване на документи е 22.01.2023 г.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени за участие във втори етап на подбора.
Българско национално радио © 2018. Всички права са запазени.