Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

БНР набира кандидати за длъжността ръководител отдел "Маркетинг" в Търговска дирекция

Българското национално радио набира кандидати за участие в подбор за заемане на длъжността – ръководител отдел "Маркетинг" в Търговска дирекция.

Изисквания за заемане на длъжността:

·  образование – висше, образователно-квалификационна степен "бакалавър", област на висшето образование –  хуманитарни, социални, стопански и правни науки, специалност - реклама, маркетинг, ПР - предимство;

·   професионален опит – минимум 3 години;

·   управленски опит – минимум 1 година;

·  инициативност, проактивност, способност за поемане на отговорност и взимане на гъвкави и самостоятелни решения;

·  умения за планиране и организиране на дейност, за приоритизиране и за работа в екип;

·   умение за аналитична и разработваща дейност;

·   социални умения;

·   умение за решаване на проблеми и управление на конфликти;

·   бързина и точност;

·  добра компютърна грамотност и умения за ползване на новите информационни технологии;

·   познаване на ролята и функциите на обществените медии;

·   добро владеене на английски език;

·  предишен опит в сферата на дигиталния маркетинг и/или успешно завършен курс по дигитален маркетинг – предимство.

Задължения на заемащия длъжността:

·  да ръководи, планира, организира, координира и контролира дейността на отдел "Маркетинг";

·  да подпомага директора на Търговска дирекция при разработването и реализацията на маркетинговата стратегия на БНР;

·  да организира провеждането и анализирането на резултатите от изследванията на аудиторията – обхват на реалната аудитория, на потенциална аудитория, на потребностите  и очакванията на аудиторията с нейната специфика – социално-демографски статус, начин на живот, медийни нагласи и пр., с цел оптимизиране на управленските решения по отношение на създаваното журналистическо съдържание и цялостен продукт;

·  да разработва и прилага комуникационната стратегия на БНР, чрез която запознава служителите и обществото с дейността на Българското национално радио, с отделните програми и с новите продукти и услуги с цел оптимално позициониране на общественото радио в публичното пространство, генериране на положителна обществена нагласа и потребителска привързаност и лоялност;

·  да полага усилия за подобряване на имиджа на организацията чрез прилагането на подходяща брандинг стратегия, която е пряко свързана с прилаганата маркетингова стратегия;

·  да инициира и координира създаването на визуална концепция за успешното налагане на бранда БНР;

·  да организира и планира производството и разпространението на видео и аудио реклами, анонси, печатни рекламни материали - флаери, постери, брошури, банери, билбордове и др. за БНР и събития на БНР;

·  да инициира предложения и мероприятия за осъществяване на медийни партньорства за нуждите на БНР и да следи за коректното позициониране на радиото като медиен партньор;

·  да съдейства за осъществяване на контактите с представители на медиите;

·  да планира присъствието на БНР - на неговите програми, отделни предавания, събития и инициативи, организирани от името на БНР, в социалните мрежи и да съдейства на екипа на направление "Социални медии" за реализацията на планираното позициониране;

·  да изготвя концепция за събития, стратегии за провеждането им и да предлага подходящи медийни и извънмедийни партньорства;

·  да координира медиапланирането на кампании и събития на БНР в собствените програми, сайтове и социални мрежи;

·  да създава организация за съхранението и разпределението на промо материали на БНР.

Начинът на провеждане на подбора е:

·   първи етап – предварителен подбор по документи;

·   втори етап – събеседване.

За да кандидатствате, моля, изпратете на адрес: kandidati@bnr.bg:

·   автобиография с телефон за обратна връзка;

·   копие на диплома за завършено образование, за дипломи придобити в чуждестранни висши училища и научни организации е необходимо да се представи и документ за тяхното признаване от  Националния център за информация и документация (НАЦИД);

·   документ за владеене на език, при наличие на такъв;

·   попълнена декларация за обработване и защита на лични данни, която може да изтеглите ТУК.

Моля, посочете в имейла длъжността, за която кандидатствате!

Крайният срок за подаване на документи е 05.03.2023 г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени за участие във втори етап на подбора.



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!