Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

БНР търси да назначи експерт "управление на човешките ресурси"

Българското национално радио набира кандидати за участие в подбор за заемане на длъжността – "експерт, управление на човешките ресурси" в дирекция "Човешки ресурси", сектор "Администриране на персонала".

Изисквания за заемане на длъжността:

· образование - висше, специалност в областта на икономиката, бизнес администрацията, управлението на човешките ресурси;

· професионален опит в областта на управление на човешките ресурси и умение за работа със специализиран софтуер за управление на човешките ресурси - предимство;

· добра компютърна грамотност;

· умение за аналитична и разработваща дейност;

· умение за работа в екип;

· конфиденциалност предвид естеството на работата.

Задължения на заемащия длъжността:

· да организира и осъществява всички дейности, свързани с възникването, изменението и прекратяването на трудовите правоотношения на персонала, при спазване разпоредбите на трудовото законодателство и вътрешните нормативни актове;

· да изготвя проект на трудовите договори, допълнителните споразумения и заповедите за прекратяване на трудовите правоотношения;

· да извършва своевременното регистриране в НАП на сключени или изменени трудови договори, както и на тяхното прекратяване;

· да изготвя и предоставя детайлна информация за служителите, придобиващи право на пенсия за осигурителен стаж и възраст за настоящ и бъдещ период, както и информация, свързана с обезщетенията на тези служители за изготвяне на проект на бюджет или бюджетна прогноза;

· по писмено искане на служителите да подготвя издаването и предоставянето на необходимите документи, удостоверяващи факти, свързани с трудовото им правоотношение, в 14-дневен срок от искането;

· да организира, извършва и контролира отразяването на всички промени, свързани с документите на служители;

· да издава, попълва, съхранява /при изрично декларирано желание/, приключва и връща на служителите трудовите им книжки;

· да съдейства за поддържането и отговаря за състоянието и съхранението на личните трудови досиета на служителите в регистър трудови досиета, за електронната база от данни, както и за архива на трудови досиета на напуснали служители в съответствие с нормативните актове;

· да обработва и отговаря за документацията по отпуските, както и за отразяването им в електронната база от данни;

· да съставя и проверява подготвените документи за освидетелстване от ТЕЛК и документите, необходими за пенсиониране на служителите, както и да окомплектова пенсионните им преписки.

Начинът на провеждане на подбора е:

· първи етап – предварителен подбор по документи;

· втори етап – събеседване.

За да кандидатствате, моля, изпратете на адрес: kandidati@bnr.bg:

· автобиография с телефон за обратна връзка;

· копие на диплома за завършено образование, за дипломи придобити в чуждестранни висши училища и научни организации е необходимо да се представи и документ за тяхното признаване от  Националния център за информация и документация (НАЦИД);

· попълнена декларация за обработване и защита на лични данни, която може да изтеглите ТУК 

Моля, посочете в имейла длъжността, за която кандидатствате!

Крайният срок за подаване на документи е 16.06.2024 г.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени за участие във втори етап на подбора.

По публикацията работи: Eкип на БНР


Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!