Предизборната кампания в Благоевград започна отдавна. Номинациите на партиите в момента са фактическото признаване на тази кампания.
Поради една или друга причина последните кметове в Благоевград нямаха спокойствие и обстановка, която им осигурява 4-годишен мандат.
Това се използва от партиите за непрестанно разделение, защото във времеви период от две години е много трудно да се създаде добра среда на работа на действащия кмет. В същото време е много лесно да се атакува, защото знаем, че създаването на работещ екип отнема доста време.
Две години са много малко, за да определим дали едно управление е добро или лошо. Това заяви в предаването „Сюжети от деня“ на Радио Благоевград Росен Георгиев от Благоевград.
Той изрази надежда, че в предстоящата предизборна кампания ще има нормалност в посланията и най-вече - завършен 4-годишен мандат, насочен към истинските проблеми на хората.
„Искам всеки кмет, който и да е той, да бъде на късмет за благоевградчани“, пожела Георгиев.
Според него, най-печеливш би бил този кандидат за кметския стол на Благоевград, който е работохолик и е готов да бъде на разположение 24 часа в денонощието на своите съграждани.
„Затова се надявам бъдещите кандидат-кметове да си дадат ясна смятка дали имат сили да дадат на обществото това, което се очаква от тях. Иска ми се кметът на Благоевград да бъде незабележим, но навсякъде“, подчерта той.
Росен Георгиев подчерта, че пиар управлението, което характеризира последните няколко управленски мандата в Благоевград, не носи добавена стойност на който и да е кмет.
„Това, може би, на пръв поглед изглежда добре, но не се приема добре от обществото“, заяви Росен Георгиев и допълни, че хората искат предвидимост, а кметът трябва да създаде благоприятна среда за развитие на всички сектори – бизнес, култура, образование.
Благоевград има нужда от спокойствие, не да бъде раздиран от противоречия, сега ще има борба на програми, ще се появят бомбастични спасители. Но това не обединява, не работи за бизнеса, за обществеността...Аз бих заложил на кандидат, който е реалист и който ще обедини всички разделени структури на обществото“, допълни Георгиев.
На 21 ноември православната църква отбелязва празника Въведение Богородично, а в българския народен календар е отреден за Ден на християнското семейство. Ден, в който напомняме за важността на семейството като основна ценност, обединена около вярата, обичта и добротата. По повод днешния празник вече от няколко години екипът на детска градина..
В Деня на християнското семейство четвъртокласници от Трето основно училище „Димитър Талев“ гостуваха в ефира на Радио Благоевград . Възпитаниците на Николай Михов – преподавател по религия в учебното заведение, разказаха за историята на празника и посланията, които той носи. „Изключително лесно се преподава религия на малки деца, защото, за щастие,..
През последните години политическото говорене у нас става все по-неслушаемо, защото отдавна вече медийните аудитории и публиката го възприемат като демагогско, лъжливо, като послания, на които не може да се вярва. Това означава, че една от най-важните тенденции по отношение на говора на политиците е, че фактите и логиката са изместени от стила на..
На 20 ноември повече от 140 държави отбелязват 25-ия Световен ден на Географските информационни системи (ГИС). У нас националното събитие е международната конференция „Обединени в ГИС решенията създаваме по-добро бъдеще“, която дава възможност да се научи всичко най-ново от света на Географските информационни системи и тяхното приложение...
Хората забравихме какво е да се радваме на цветовете, защото самите ние станахме едни такива безцветни, апатични и навъсени. Защото все някой ни е крив пред погледа, защото вместо да се усмихнем на вятъра в косите ние се дразним, че ни се е развалила прическата. Ей такива работи, хлапе... Добре, че не ги разбираш. И ако утре или след време някой..
Планините в България издават албум всеки ден. Време е да подкрепим техните артисти. С това послание кампанията на WWF „Абонирай се за природата“ ни призовава да вдигнем за миг очи от виртуалния свят и да обърнем внимание на живата планета, която ни заобикаля. Нейните артисти нямат почивен ден, но въпреки това изпълненията им сякаш остават..
Природозащитната организация WWF България постави началото на своята кампания „Абонирай се за природата“. С любопитна заигравка с някои от популярните стрийминг платформи и хитови сериали, WWF отправя посланието, че изчезването на дивата природа не е кино. То се случва в нашия живот и всички ние участваме в него с ежедневните ни решения...