Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Проучване „таен клиент“ в ЧЕЗ-електро оценява качеството на обслужване

Изследването ще обхване центровете за обслужване на клиенти и информационната линия 0700 10 010

3
През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, са постъпили 243 337 обаждания.
Снимка: Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на Дружеството за обслужване на клиенти. Тъй като ЧЕЗ Електро България е лицензиран търговец на електрическа енергия, доставчик от последна инстанция и краен снабдител, качеството на предоставяните услуги е приоритет за компанията.

Освен върху ефективността и качеството на работата, проучването акцентира и върху спазването на корпоративните стандарти при предоставяне на услуги в центровете за обслужване на клиенти, на информационната линия 0700 10 010 и имейл info@cezelectro.bgкато канали за комуникация с потребителите.

През 2018 г. на информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД, достъпна на номер 0700 10 010, са постъпили 243 337 обаждания. 91 % от тях са към оператор и са приети до 25-тата секунда. Средната продължителност на разговорите е 02:41 минути – време, за което клиентите получават обслужване и исканата информация. В над 98 % от случаите клиентският въпрос се решава при първия контакт.

В 77,1% от обажданията е търсена информация, свързана със задължения, срокове и места за заплащане на сметките. Потребителите използват телефонно обаждане и за да се информират за предлаганите от „ЧЕЗ Електро България“ АД услуги, както и да заявят използването им.

Най-често заявяваната услуга по телефона е „проверка на сметка“. През изминалата година броят на приетите заявления за проверка на сметка надвиши 57 000.

Друг удобен канал за комуникация с Дружеството е имейла info@cezelectro.bg. През 2018 г. чрез него са обслужени над 11 700 клиентски искания. На 98 % от имейлите се отговаря до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за електронна фактура, отразяване на плащане, проверка на сметка и информация за необходими документи за заявяване на услуги на Дружеството.

Информацията е на Пресцентъра на „ЧЕЗ Електро България“ АД.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Новините на Програма „Хоризонт“ - вече и в Instagram. Акцентите от деня са в нашата Фейсбук страница. За да проследявате всичко най-важно, присъединете се към групите за новини – БНР Новини, БНР Култура, БНР Спорт, БНР Здраве, БНР Бизнес и финанси.

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

САЩ отлагат повечето мита върху вноса на стоки от Мексико до 2 април

Повечето мита върху вноса на мексикански стоки в САЩ са временно отложени до 2 април, написа президентът Доналд Тръмп в своята социална мрежа "Трут Соушъл" (Truth Social), предадоха АФП и Ройтерс.  САЩ се връщат към политиката на обмитяване на вноса - първо за Канада, Мексико и Китай "Мексико няма да плаща мита за всички стоки, обхванати от..

публикувано на 06.03.25 в 20:04
Борис Писториус

Писториус: Нашата цел е да заместим американската помощ за Украйна

Германия и останалите страни от ЕС ще запълнят липсите от замразената американска военна помощ за Украйна. В това увери германският министър на отбраната Борис Писториус гостуващия в Берлин украински министър Рустем Умеров. Нашата цел е да заместим американската помощ, заяви Писториус след разговори с украинския министър на отбраната Рустем..

публикувано на 06.03.25 в 19:53
Министърът на енергетиката Жечо Станков говори на брифинг  в МС - 6 март 2025 г.

Министърът на енергетиката: С държавна гаранция да бъде продължена програмата за саниране

Министърът на енергетиката Жечо Станков  отвърна на отправените днес обвиненията от ПП-ДБ за рискове пред програмата за саниране, като заяви , че тя е била "рязко изрязана" във финалния вариант от правителството на Кирил Петков. "Рязко  изрязана във финалния вариант от правителството на Кирил Петков. и изваждане на еднофамилните къщи. Ако се чудите..

публикувано на 06.03.25 в 19:36

Предупреждават за пожари при пролетното почистване на имоти в Кюстендилско

Небрежно боравене с открит огън е причинило голям пожар край гр. Рила - това е станало при почистване на земеделски имот, съобщиха от Областната дирекция на полицията-Кюстендил. Огънят е обхванал 7 дка площ в землището на града. В района на гр. Рила са горели сухи треви и храсти, спасени от огъня са ябълкова градина, фургон и 20 кошера...

публикувано на 06.03.25 в 19:29

ВАС потвърди съдебното решение за отмяна на новото райониране на Русе

Върховният административен съд потвърди решението на Административния съд в Русе, който отмени новото райониране на града. До това решение се стигна след жалба на фирма, но засяга всички жители на Русе. Решението на Общинския съвет в Русе бе взето без много дебати на 21 декември 2023 г и с него се  определят няколко зони в града, а от там и..

публикувано на 06.03.25 в 19:06

Седем наказателни постановления са издадени на председатели на СИК в област Благоевград

Седем наказателни постановления е издал областният управител на Благоевград Георги Динев на председателите на секционни комисии, които не са включили устройствата за видеонаблюдение при преброяване на резултатите от  парламентарните избори през октомври, миналата година. От областната управа в Благоевград предоставиха информацията по повод..

публикувано на 06.03.25 в 18:56
Андрей Цеков

Андрей Цеков: Има рискове пред програмата за саниране и загуба на 944 млн. лв. безвъзмездни средства от ЕС

Депутатът от "Продължаваме промяната - Демократична България" (ПП-ДБ) и бивш министър на регионалното развитие Андрей Цеков предупреди за рискове пред програмата за саниране и за загубени 944 млн. лв. безвъзмездни средства от Европейския съюз. Повече от 2 млрд. лв. за целта са заложени и в Плана за възстановяване и устойчивост, но работата по..

публикувано на 06.03.25 в 18:56