През последните години в платформите за видео споделяне място заемат не само музикалните видео клипове. Съдържанието им вече изобилства от новинарски репортажи, документални поредици, филми и др. Особено място обаче заемат "влоговете".
Казано по-просто "влоговете" са цифрово разказване на истории, извършвано от хора, известни като „влогъри“. "Влогърът" е човек, който изразява своите емоции, същност, поведение и т.н. пред своя аудитория от последователи. Творците в този бранш записват видеоклипове и добавят ефекти, за да създадат страхотно съдържание за своите зрители. През последните години "влоговете" породиха голяма общност в социалните медии, превръщайки се в една от най-популярните форми на цифрово забавление.
Въпреки мащаба си обаче „влоговете“ не са никак лесни, защото създаването на видеоклипове и даването на съдържание ежедневно или ежеседмично е доста трудно, разказва "влогърът" Константин Кънев.
Кънев е български "влогър", чието съдържание е насочено основно към гейминга, тех ревютата и реактинга. Освен това Константин Кънев или както е по-известен в онлайн пространството "NoThx" създава и предаване в което интервюира известни български инфлуенсъри, докато вкусно си хапват люти крилца.
Никога не съм предполагал, че това ще се превърне в моя професия. Това някак си се случи от само себе си. По принцип обичам да играя игри от много малък. Те винаги са се явявали за мен начин за релаксация. В последствие обаче се наложи да избирам дали да се развивам в работата или в света на игрите. По това време да се издържаш от играене на игри беше невъзможно, затова реших да се насоча към друга кариера, но любовта ми към игрите си остана. Имах мечта да се състезавам и да стана професионален играч, но това нямаше как да стане като градя кариера. Единственото, което можех да направя е да почна да правя разни предавания в които да коментирам игри и т.н. В последствие реших, че мога не само да ги коментирам а и да ги играя.
Влоговете създават чувство за принадлежност за много хора. Общностите се основават на основата, че хората които гледат видеоклиповете са свързани помежду си, както и съдържанието, което се споделя.
Хората се чувстват свързани с „влогърите“, защото в по-голямата си част те са отражение на самите тях и обикновено се разглеждат като „нормални“ хора, живеещи живот, който не е твърде далеч от реалността на зрителите.
"Влоговете" в публичното пространство обаче изискват Ад от смелост, защото всички хора се взират в теб. Самите видеа са не са само за показване на вашия начин на живот или определена тема, но и място за развитие на личността.
Известно е че много хора правят кариера чрез своите "влогове". Самият Кънев преди месеци напуска работното си място за да се отдаде изцяло на страстта си към игрите и заснемането на "влогове", които към днешна дата са добро място за предлагане на пазара на продукти, които да достигнат до всеки в която и да е част на света.
Всеки може да бъде "влогър", но не всеки може да бъде успешен в онлайн пространството. За да генерирате пари и да направите кариера от "влогове", трябва да се уверите, че вашият "влог" печели достатъчно популярност, за да привлече вниманието на компании, които искат да рекламират във вашия канал.
Конкретно от самите видеа не се печели чак толкова много, въпреки че преди години беше абсолютно непечелившо. Говоря буквално за нула. Сега от тези реклами, които излизат автоматично вече има някаква възможност да имаш някакъв приход, макар и минимален. Това означава, че нещата вървят в правилната посока. Най-често обаче се печели от рекламни кампании в които разни фирми ти предлагат разни продукти, които да позиционираш в някакво видео или да говориш и разкажеш за тях. За щастие вече всякакви такива неща си задължен да ги упоменаваш, тоест публиката да е напълно наясно че някой ти е платил за това нещо. Да, има възможност да се печелят пари от такива неща. Има възможности и самите ти последователи да се абонират за тебе плащайки месечни такси, за да получат достъп до видеата ти. Има начини, определено. Дали обаче са доходоносни или не си зависи от самия "влогър" и от това колко труд полага.
Влоггирането породи промяна в маркетинговите игри и компаниите започнаха да осъзнават колко важна е ангажираността на влиянието с тяхната клиентела. Поддържането на тесни взаимоотношения с клиенти чрез инфлуенсъра, който намират за свързан, може да повиши имиджа и продажбите на конкретната марка, защото компанията вече знае харесванията и антипатиите на своите потребители.
В заключение можем да кажем че влогването не изисква непременно скъпо оборудване, за да започнете. Mожете да използвате мобилния си телефон, за да записвате видеоклиповете си и да изтеглите приложение, където можете да редактирате работата си. След като вашият канал се разрасне - и сте в състояние да инвестирате в ново оборудване - можете да започнете да мислите за извършване на някои надстройки.
Казваме го, защото все повече млади хора избират да се занимават с влоггинране като кариера, тъй като творческата изява там е безгранична. Факт е че постепенно "влогърите" променят начина, по който гледаме на почти всичко в традиционния смисъл и това изисква прогресивно мислене, което се отклонява от фиксирания телевизионен график и се придвижва към личните предпочитания за планиране. Съдържанието е обхванато, подходящо, бързо развиващо се и отзивчиво.
Преди да започнете кариера като "влогър" обаче знайте че влогването идва с гъвкаво работно време, но изисква дисциплина. Трябва да се уверите, че спазвате собствените си срокове и създавате качествено съдържание.
Повече чуйте в прикачените файлове
"Зимата ни прегърна с оловните си облаци, донесе студ, дъжд и мрачно време. Зима е! Украсявам, паля ароматни свещи, светвам цветни лампички, а се чувствам уморена и унила. Вероятно е от довършването на куп неща, започнати през годината и планирането на нови за следващата. Днес е събота, хем имам много неща за правене, хем пък нищо не е..
А Нурай Садулов ни отвежда на романтична разкодка в страната на любовта и виното с рубриката "Франция, мон Амур!". Очакват ни още изненади, само останете с нас от 16 до 18 часа на 90 мегахерца, и онлайн, в реално време на binar.bg Желая Ви приятно слушане!
Балет-феерия от три действия по музиката на Чайковски ще гледат кърджалийци на 17 декември от 19 часа в голямата зала на театър "Димитър Димов". Спектакълът "Спящата красавица" на Държавна опера-Бургас, е на хореографа, нашият съгражданин и почетен гражданин на Кърджали проф. Хикмет Мехмедов. Либретото е на Мариус Петипа, действието е..
Приемането ни в Шенгенското пространство е радост и за рибарите. Художниците Хари и Пенка Атанасови са любители на целогодишния риболов в Северна Гърция. Семейството предпочита Гърция и за почивка, както и за творческа ваканция. За свободата и комфорта да пътуваме, за това какви риби се ловят в момента и за красотата на маслинените..
Отпушването на граничния контрол ще доведе до ръст на еднодневните посещения и нощувки в Северна Гърция , смята собственикът на къща за гости в нашата съседка Пламен Петков. Ще се отрази и на туристопотокът от гърци, които идват тук, за да пазаруват. Тази тенденция става все по-убедителна на фона на обедняването на една част от гръцкото общество...
Туристическият информационен център (ТИЦ) в Кърджали постави последните три информационни табели, обозначаващи началото на маршрутите до Моняк, Въжения мост при Лисиците, Читкая и Екопътека "Шампион". В инициативата се включиха и представители на Професионалната гимназия по селско и горско стопанство – Кърджали. От ТИЦ съобщават, че на територията на..
Кърджали 6600
бул. България 74
036 122 478