Кампанията IT Beards стартира за трета поредна година. Този път инициаторите на брадатата надпревара – голяма българска софтуерна компания, правят благородната мисия още по-мащабна. Освен сред екипите в компанията, поканата е отправена и към представителите на цялата IT ОБЩНОСТ В България. Всички желаещи могат да се присъединят към фото конкурса за бради и така да допринесат за малките, но важни стъпки в борбата срещу рака.
Инициативата на компанията е вдъхновена от идеите на международната кампания No Shave Novemner, която подпомага борбата срещу рака на простатата и провокира диалог за опазване на мъжкото здраве. ITBеards стартира през 2018 година по предложение на служителите в компанията, като всяка година екипът избира различна кауза и надгражда с идеи и цели. В тазгодишната кампанията инициаторите приветстват като партньори други IT компании и получават подкрепата им. Техните служители ще се съревновават със своите бради, като така ще допринесат за по-мащабно разпространение на инициативата и ще допринесат за добрата кауза.
„Формата за събирането на средствата е игра, като всеки желаещ може да влезе в сайта и да се регистрира като участник или като дарител. Участниците качват снимки на бради, като тези, които искат да дарят, съответно закупуват точки, с които да подкрепят някои от участниците. Сумата, която плащат за тези точки директно отива към организацията, която ние сме решили да подкрепим тази година - Фондация „Победи рака“ – каза в интервю за Радио Благоевград Мирослав Диманов, служител в компанията-организатор. Той посочи, че в миналогодишната кампания са участвали 40 човека от компанията и със събраните средства – 3 000 лв., са подкрепени семейства на деца с онкологични заболявания.
Всеки участник, който иска да се присъедини към фото конкурса за бради, може да се регистрира в платформата https//itbeards.scalefocus.com/. Там попълва данните в своя профил и се представя с няколко думи и първа снимка. В зависимост от това дали в момента стартира пускането на брадата си, или вече има така, която да покаже, избира категория – Fresh start или Already Stylish. За да се поддържа интереса и да се проследява прогреса на растеж на брадата, всяка седмица участниците могат да обновяват профила си с добавяне на ново селфи. Записването на участници вече е отворено, а гласуването и събирането на средства ще продължи до 30 ноември 2020.Чуйте в звуковия файл разговора на Лалка Радкова с Мирослав Диманов:
На 21 ноември православната църква отбелязва празника Въведение Богородично, а в българския народен календар е отреден за Ден на християнското семейство. Ден, в който напомняме за важността на семейството като основна ценност, обединена около вярата, обичта и добротата. По повод днешния празник вече от няколко години екипът на детска градина..
В Деня на християнското семейство четвъртокласници от Трето основно училище „Димитър Талев“ гостуваха в ефира на Радио Благоевград . Възпитаниците на Николай Михов – преподавател по религия в учебното заведение, разказаха за историята на празника и посланията, които той носи. „Изключително лесно се преподава религия на малки деца, защото, за щастие,..
През последните години политическото говорене у нас става все по-неслушаемо, защото отдавна вече медийните аудитории и публиката го възприемат като демагогско, лъжливо, като послания, на които не може да се вярва. Това означава, че една от най-важните тенденции по отношение на говора на политиците е, че фактите и логиката са изместени от стила на..
На 20 ноември повече от 140 държави отбелязват 25-ия Световен ден на Географските информационни системи (ГИС). У нас националното събитие е международната конференция „Обединени в ГИС решенията създаваме по-добро бъдеще“, която дава възможност да се научи всичко най-ново от света на Географските информационни системи и тяхното приложение...
Хората забравихме какво е да се радваме на цветовете, защото самите ние станахме едни такива безцветни, апатични и навъсени. Защото все някой ни е крив пред погледа, защото вместо да се усмихнем на вятъра в косите ние се дразним, че ни се е развалила прическата. Ей такива работи, хлапе... Добре, че не ги разбираш. И ако утре или след време някой..
Планините в България издават албум всеки ден. Време е да подкрепим техните артисти. С това послание кампанията на WWF „Абонирай се за природата“ ни призовава да вдигнем за миг очи от виртуалния свят и да обърнем внимание на живата планета, която ни заобикаля. Нейните артисти нямат почивен ден, но въпреки това изпълненията им сякаш остават..
Природозащитната организация WWF България постави началото на своята кампания „Абонирай се за природата“. С любопитна заигравка с някои от популярните стрийминг платформи и хитови сериали, WWF отправя посланието, че изчезването на дивата природа не е кино. То се случва в нашия живот и всички ние участваме в него с ежедневните ни решения...