Европейската комисия призова големите интернет платформи да обозначават със специален етикет съдържание, създадено от изкуствен интелект. Ще отговорят ли на тези изисквания? Това е въпросът, който зададохме на Ивайло Миленков, експерт по дигитален маркетинг.
„Големите технологични гиганти имат възможност да посветят не малко усилия, за да отговорят на тези изисквания. Дали тези платформи биха искали и какъв би бил ефектът върх техните бизнес модели – това е големият въпрос. Те трябва да решат дали да бъдат социално отговорни или пък да заложат на грижата за преживяванията на своите потребители. Важно е да, какъв ще бъде натискът от страна на Европейската комисия“, коментира за Радио Благоевград Ивайло Миленков.
Той подчерта, че самата ЕК планира да инвестира серишозен финансов ресурс в развитие и изучаване на изкуствения интелект.
Как изкуственият интелект ще промени дигиталния маркетинг?
Изкуственият интелект вече започна да променя дигиталния маркетинг в голяма степен, категоричен е Ивайло Миленков.
Една от силите на изкуствения интелект е да анализира огромни количества данни от потребителите и това води до едни персонализирани маркетингови съдържания, а това е голямо предимството.
Другите възможности са свързани с това, че на базата на съдържанието, което се събира, може да се достигне дотам, че да се прогнозира потребителското потребление.
Автоматизирането на задачите също е един от инструментите на изкуствения интелект.
Изпозва ли Ивайло Миленков възможностите на изкуствения интелект в своя бизнес, чуйте отговорите в интервюто в прикачения линк
На 21 ноември православната църква отбелязва празника Въведение Богородично, а в българския народен календар е отреден за Ден на християнското семейство. Ден, в който напомняме за важността на семейството като основна ценност, обединена около вярата, обичта и добротата. По повод днешния празник вече от няколко години екипът на детска градина..
В Деня на християнското семейство четвъртокласници от Трето основно училище „Димитър Талев“ гостуваха в ефира на Радио Благоевград . Възпитаниците на Николай Михов – преподавател по религия в учебното заведение, разказаха за историята на празника и посланията, които той носи. „Изключително лесно се преподава религия на малки деца, защото, за щастие,..
През последните години политическото говорене у нас става все по-неслушаемо, защото отдавна вече медийните аудитории и публиката го възприемат като демагогско, лъжливо, като послания, на които не може да се вярва. Това означава, че една от най-важните тенденции по отношение на говора на политиците е, че фактите и логиката са изместени от стила на..
На 20 ноември повече от 140 държави отбелязват 25-ия Световен ден на Географските информационни системи (ГИС). У нас националното събитие е международната конференция „Обединени в ГИС решенията създаваме по-добро бъдеще“, която дава възможност да се научи всичко най-ново от света на Географските информационни системи и тяхното приложение...
Хората забравихме какво е да се радваме на цветовете, защото самите ние станахме едни такива безцветни, апатични и навъсени. Защото все някой ни е крив пред погледа, защото вместо да се усмихнем на вятъра в косите ние се дразним, че ни се е развалила прическата. Ей такива работи, хлапе... Добре, че не ги разбираш. И ако утре или след време някой..
Планините в България издават албум всеки ден. Време е да подкрепим техните артисти. С това послание кампанията на WWF „Абонирай се за природата“ ни призовава да вдигнем за миг очи от виртуалния свят и да обърнем внимание на живата планета, която ни заобикаля. Нейните артисти нямат почивен ден, но въпреки това изпълненията им сякаш остават..
Природозащитната организация WWF България постави началото на своята кампания „Абонирай се за природата“. С любопитна заигравка с някои от популярните стрийминг платформи и хитови сериали, WWF отправя посланието, че изчезването на дивата природа не е кино. То се случва в нашия живот и всички ние участваме в него с ежедневните ни решения...