В центъра на кампанията са петте основни права на потребителите: за неподвеждаща реклама, за ремонт или замяна на дефектни стоки, за договори без неравноправни клаузи, връщане на стока, закупена онлайн, както и правото на безплатна помощ от Европейските потребителски центрове при покупки в чужбина.
Целта на кампанията е да повиши нивото на осведоменост на потребители и търговци относно техните права и задължения.
Чуйте още в разговора с Веселин Златев.
" Това е успех и за България, и за политическата сила, която ме е излъчила ", заяви пред БНР евродепутатът от "Обнови Европа" Илхан Кючюк, който вчера..
" Цялата тази история е много тъжна. Тя е симптом за слаба държавност и то във възможно най-трудния период след Втората световна война, свързан със..
Вицепрезидентът Илияна Йотова изрази надежда третият мандат за съставяне на правителство в рамките на 50-ото Народно събрание да бъде успешен...