Председателят на СЕМ Георги Лозанов обобщава, че кампанията за ЕП в България е била балансирана, че анти-европейските послания са били отхвърлени като неприемливи от по-голямата част от аудиторията, че новите правила, свързани с т.нар. "медийни пакети" са добра крачка в търсенето на нов модел на отразяване на политическите послания.
Николета Даскалова от Фондация "Медийна демокрация" прави по-широк преглед на медийните платформи, вкл. интернет, като стига до извода, че политиците са се представяли по-често в социалните мрежи, но не са успявали да откликнат на аудиторията и да водят диалог с тях. Налага се извода за повече официализирани послания, което дава отражение и в гласуването по време на изборите за Европейски парламент.
Чуйте.
Компанията за добив и преработка на медна руда "Асарел - Медет" в Панагюрище спря производството си тази сутрин в знак на протест срещу предложението..
Това е политическа война, Борислав Сарафов в момента изпълнява поръчка на други политически лидери. Това е бухалка. Така директорът на..
Със сигурност има подобрение от въвеждането на малкия ринг в София, нискоемисионната зона за стари автомобил, но това е незначително за..