За първи път от четири години община Варна има нови рекламни материали, с които ще представя града на националните и международните туристически изложения. Те са на шест езика – български, руски, английски, немски, френски, румънски. Някои ще имат и езикови версии на полски и чешки език. Първите рекламни материали вече са на щанда на общината на туристическата борса в Щутгарт – сувенири, културен календар за събитията през 2015 г., имидж брошура на Варна, каталог с хотелите на територията на общината – Варна, “Св. Св. Константин и Елена“, “Златни пясъци“, “Ривиера“, “Слънчев ден“ “Чайка“, "Ален мак“ и вилните зони. Благодарение на усилията на екипа от дирекция „Туризъм“ в каталога са включени над 400 хотела – с адреси и контакти, които са близо 90% от всички места за настаняване на цялата територия на общината. Предстои да бъде готов 20 минутния рекламен туристически филм "Дестинация Варна“, триминутен клип, както и пакет от рекламни материали за един от най-посещаваните туристически обекти - Аладжа манастир, съобщават от дирекция „Туризъм“ към Община Варна.
Стотици населени места са на воден режим. Потърпевши са около 200 хил. души към момента. В някои села имат вода по 2-3 часа на 5 дни. Най-тежка е..
Увеличиха се възможностите на президента да действа като партиен лидер . Това заяви пред БНР Ренета Инджова, бивш служебен премиер. Силви Кирилов..
Част от партиите интуитивно или инстинктивно да искат нови избори заради възможността ако Пеевски продължи да расте, санитарният кордон около..