Тя е един завладяващ, могъщ, прецизен и перфектен творец, ученичка на големия режисьор и педагог Крикор Азарян.
"Какво е усещането ми към публиката - то е като в любовта, ако е несподелена, усещането е много болезнено. Публиката в днешно време е много информирана и шансът да я излъжеш е минимален и затова аз продължавам да вярвам, че когато човек е открит, когато гледаш публиката право в очите, така както тя те гледа, тогава получаваш любов, сподели в "Нощен Хоризонт" Стефка Янорова.
"Не приемам модната тенденция да се снимаме на всяка на цена след представление, за мен е по-важно, когато след представление остават зрители и ни задават въпроси, защото са се развълнували от това, което са гледали, допълни актрисата.
"Българската публика е много благодатна и уважителна, като изключим светенето на екраните, звъненето на телефоните, аз разбирам, че хората не го правят нарочно, просто така са се сраснали с телефоните си...
А публиката прави комплименти, но ми прави впечатление, че от по-младата публиката са по-критични, ако нещо не им е харесало го споделят, казвам споделят, а не да упрекват...което е прекрасно, защото за нас е много важна тази обратна връзка, каза още Янорова, която не скри, че й е важно да знае какво мисли и чувства младото поколение.
"Театралните награди не, думите на публиката са ми по-важни, защото наградите последните години в световен мащаб, някак си се опошлиха, има нещо, което не е съвсем сякаш на място, смята тя.
За идеята да се насочи към актьорската професия, Янорова си спомни, че майка й е водила по представления, а тя се е правела на героиня в къщи.
"А когато вече имах някакъв вкус към актьорското изкуство, се появи гайдарят Петър Бонев, човекът с гайдата и хлопките, който сте виждали около Народното събрание градинката, на НДК, безкрайно съм му благодарна, защото тогава той ръководеше "Слово, мимика, жест" - театрален кръжец, в който се влизаше с изпит.
Така постъпих в 9 клас в този кръжец и започна моят театрален живот. Но той не само ни учеше, но и водеше много на театър. Аз тогава бях в Стара Загора, там живеех и той ни водеше на театър в София. Една вечер попаднахме на "Господин Пунтила и неговия слуга Мати" и аз тогава се влюбих в театъра ца цял живот.
Това беше представлението, което толкова силно ми въздейства и си казах - Да, може би това е моето призвание, разказа още за БНР Стефка Янорова.
Стефка Янорова е позната на повече от вас. Гледали сте я не само на театралната сцена, но и на малкия и големия екран. Актрисата е играла на сцената на Сливенския театър, в театъра в Плевен, освен това на сцената на театър 199 и сцената на театър „Българска армия”, където в момента е част от екипа на трупата. Тя е играла в следните спектакли на ТБА: ”Да разлаем кучетата”, „Иерма”, „Декамерон”, „В полите на Витоша”, „Вкус на мед”, „Железният светилник”, „По-студено от тук”, „Мечтата на идиотката”, „Мизантроп”, „Представление и половина”, „Племе”. В някои от тях продължава да играе и този сезон.
Играе в киното още при режисьора Иван Андонов във филма „Вампири, таласъм” и след това в още доста филмови продукции. Помните нейните превъплъщения и от сериалите „Стъклен дом”, „Революция Z”, „Порталът” и много други.
Още по темата в звуковия файл.
"Творението е красив организъм, съставен от множество форми, безброй същества. Но като че ли рядко виждаме неговата същност, скрита от собствените ни проекции – желания и страхове. А в страха и желанията си се опитваме да капсулираме битието, да го геометризираме и класифицираме. А защо след това да не почерпим от благата му и да отстраним неудобствата?..
Институтът за съвременно изкуство в София открива тази вечер изложбата "Спътници в историята" на Джихан Ел-Тахри и Радостин Седевчев. "Програмата, която озаглавихме тази година "Живот заедно", е част от проекта "Суперпозиции" 3, започнат от института преди 3 години. Всяка година се кани нов куратор, който предлага една тема", обясни пред БНР..
София се присъединява към големите европейски и световни центрове, домакини на атрактивни международни изложения за съвременно изкуство. Sofia Art Fair ще се проведе от 3 до 6 октомври в София Тех Парк. В изложението ще участват галерии и колективи, които представляват над 70 автора, творящи в най-разнообразни художествени стилове. БНР е медиен..
Визуалният артист Елена Филипчева представя изложбата си FAKE PHOTO EXHIBITION в One Gallery. "Съвременният разговор се води в посока фалшиви новини, фалшиви профили, фалшиви стоки, дори фалшиви хора. Не исках да заблуждавам зрителите за това какво ще видят. Исках те сами да изградят своята фабула и да интерпретират. Аз съм..
Композиторът Георги Андреев, ръководител на оркестъра в Националния фолклорен ансамбъл "Филип Кутев", гради творчески връзки и със Симфоничния оркестър на БНР от много години. На 27 септември в зала "България" неговата пиеса "Земя на рози" за гъдулка и оркестър ще открие първия концерт от новия сезон на състава, а самият автор ще бъде и солист. Другите..
Есента носи в себе си някаква мъдрост. Придава отвън и отвътре усещането за нещо топло и уютно. Есента е обръщане към себе си, някакъв особен инсай д, в който като филм се прожектират спомените ни, случките и преживяванията. Появяват се картини, все още ясни и неподправени. И ние сме в синхрон с времето, леко отпочинали, леко уморени. Вече не..
През месец юни диригентът Константин Илиевски съобщи в Цюрих името на пианиста, който ще солира на Симфоничния оркестър на БНР в първия концерт от новия творчески сезон – това е Дмитрий Юдин, 23-годишен руснак, който учи в Manhattan School of Music в Ню Йорк при именития кубински пианист и педагог Орасио Гутиерес. Името на Юдин се появи в афиша..
Есента е времето, когато заболяванията на опорно-двигателния апарат напомнят за себе си. Дори да нямате такива, пак може да усещате болки или в..
" Много често сме били употребявани политически, мислим този път да не го допуснем ". Това заяви пред БНР Бисер Бинев – председател на местната..
"Не гласувайте за мен, а за моите идеи". За това призова от ефира на БНР пиар експертът Евгени Минчев , който е кандидат за депутат в листите на..