Акцията ще се състои в рамките на четири дни – от 11 до 14 април и ще покрие 8 мача с участието на 16 отбора. Това е 29-и кръг, предпоследен за професионалната ни футболна лига.
"Маргаритка" е социален проект, който се бори децата ни да са по-възпитани, да прекарват повече качествено време с родителите си. Мачовете са такова място, където обаче не можем да отидем с децата си заради безобразията, които се случват, обясни пред БНР рекламистът Йордан Жечев, един от организаторите на кампанията.
По думите му, футболът се използва като най-достъпният пример да се обясни на децата, че едно дете може да е фен на друг отбор в рамките на разбирането, че другият има право на мнение, на собствен свят.
"Крайната цел е да са много повече от 4 дни и този семеен кръг – с маргаритка на мача, да се превърне в традиция", подчерта Яна Липованска, която също е организатор на инициативата.
От "Левски" ще излязат на терена с маргаритка на ръкавите си. Някои агитки ще правят хореография. Част от клубовете са се съгласили деца под 12 години да влязат безплатно за мачовете, посочиха организаторите на кампанията.
Липованска уточни, че досега са работили по темата "през едни доста мили способи – занимателно-образователни, с друг изказ" и затова са възприели предизвикателството с футбола като огромно.
"Настръхнахме доста, но има много смисъл в това да говорим за агресията. Във всеки вид съдържание, което сме произвели дотук, темата за агресията е засегната."
В предаването "Преди всички" Йордан Жечев, който е баща на три момчета, коментира:
"Невъзможното е много по-интересно от трудното. Първо отидохме при най-дълбоките фенове, т.нар. ултраси. Те са напълно наясно, че тази любов, която изпитват към отбора, биха искали да я предадат на децата си. Казахме им – тази любов трябва да може да се предава нататък. Тази промяна, за да бъде истинска, трябва да има обединение на всички."
"Не живеем във вакуум. Въпросът е децата да не са свидетели на безпощадна агресия, на истинско намерение някой да не бъде наранен. Някой път някое дете чуло някоя дума - това е навсякъде", каза още Жечев.
"Целта е излишната агресия да бъде обрана, защото е безсмислена", подчерта Яна Липованска. Според нея по-голямата цел е да се работи в посока да сме мили и добри един към друг, без в това да се влага утопичен смисъл.
"Би било чудесно да се сетим, че можем да сме по-толерантни един към друг."
Цялото интервю слушайте в звуковия файл.
" Изкуственият интелект вече не е просто един помощен инструмент . Той е гръбнакът на съвременния дигитален маркетинг". Това каза пред БНР Мартин Желязков ,който се занимава с дигитален маркетинг от години и има своя собствена агенция: "В основни линии начините, по които изкуственият интелект влияе , са в автоматизации на кампании,..
На 23 април, на Моста на влюбените в София музикалният редактор и пътешественик Марина Великова ще представи изложбата "Антарктическите хора" . В интервю за предаването "Преди всички" на програма "Хоризонт" Марина Великова, която вече две години е с българските антарктици, за да изучава природата и онова, което се случва с нея в Антарктида,..
Писмо на Столичната община задължава детските градини в столицата да работят през цялото лято. Целта е да се сложи край на практиката някои градини да затварят изцяло през юни, юли и август и да работят само "дежурни" градини със сборни групи. Писмото напомня на районните кметове, че няма законово основание градините да затварят изцяло през..
Заместник-министърът на земеделието и храните Иван Капитанов и изпълнителният директор на Агенцията за борба с градушките Валери Ценов откриха активния сезон по градозащита. За център на събитието бе избран Регионалният команден пункт край пловдивското село Голям чардак. Там и в Поповица са разположени двата оперативни центъра за..
Държавата, едва справила се с регулацията на аналоговия хазарт, ще трябва да се ориентира към контрол на дигиталния. Скорошна кръгла маса, организирана на метри от казино в София, отчете, че онлайн пространството отваря безброй много възможности за създаване на зависимости у хората. 43 000 души наброява списъкът с хазартно зависимите, които не..
Плевенските фотографи Любомир Бенковски-Бенджи и Мирослав Григоров подреждат изложба в Клуба на фоторепортерите в София. Всеки от тях участва с по 15 репортажни фотографии, откъдето идва и името на фотоизложбата - "Репортажно 2х15 “. " Изложбата се открива на 16 април от 18.30 часа в клуб на фоторепортера в София . Кръстили сме я..
Български представител влиза в Управителния орган на новата Паневропейска организация на танцовите фестивали , която обединява 23 фестивала и танцови платформи от 22 държави. Първата асамблея на мрежата, която приключи в събота във Валенсия, избра състава на своя седемчленен ръководен орган. Европейските фестивали гласуваха доверие на Асен..
Най-силната реклама на Тракийския университет е качественото обучение и начинът на живот, цената на живот и студентите да развиват своите..
На всяко подаване на храна на човек пожелава здраве и "утре те очаквам в 16 часа". Така прави вече 9 години Мартин Мартинов , собственик на..
България излиза от една зона на комфорт , изказа мнение пред БНР Богдан Паташев, бивш посланик на България във Ватикана в периода 2019 - 2023 г...