събота, от 19.00 до 20.00 часа
В предаването „А сега накъде“ разказваме истории, чертаем маршрути и даваме посоки за пътуване. Говорим за туризъм, екология, история и археология, но и включваме репортажи и автентични гласове, даваме думата на пътешественици и колекционери на истории, поставяме във фокуса на внимание онези хора, които имат неспокоен дух и не обичат да стоят на едно място. И разказваме, разбира се, за познати и непознати места у нас.
Героите на „А сега накъде“ са не само пътешественици, но и фотографи, археолози, историци, биолози, природозащитници, алпинисти, учени или просто хора, които имат история за разказване и маршрути за споделяне. Защото светът е голям и какво по-нормално от това да се опиташ да обхванеш многообразието му – и от истории, и от гласове.
Екип: Оля Стоянова и Диляна Трачева
За контакти с екипа тел: 02 93 36 647.
За да се подобри системата за управление на средствата по оперативна програма „Транспорт 2007-2013”, Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура” (ДППИ) сключи договор за проект. Неговата основна задача е повишаване на административния капацитет на..
Ще стане ли автомагистрала „Струма” най-модерната пътна артерия у нас. Ще се оправдаят ли очакванията тя да е и най-голямото техническо и технологично предизвикателство в строителството. Какви са етапите и сроковете на изграждане на отделните участъци от..
Какво включва проектът за рехабилитация на железопътния участък Пловдив - Бургас; ще има ли трудности при осъществяването му и как ще бъдат преодолени в процеса на работа; кои са източниците на финансиране и етапите на реализация на проекта. Подробна..
Една от стратегическите цели на Оперативна програма „Транспорт” е превръщането на река Дунав в основна пътна артерия за превоз на товари. За целта е необходимо изграждането на речни информационни системи във всички участъци на реката. С разработването на..
Автомагистрала „Марица” е част от европейския транспортен коридор № 4 и от трансевропейската магистрала „Север - Юг”. Тя е с обща дължина 117 км, участъкът за доизграждането й е с дължина 65 км. Какви са подучастъците за работа по трасето? Как се спазват..
В края на октомври в Будапеща, Унгария, се провежда работно заседание по навигационните и техническите въпроси на експертите към Дунавската комисия. Инж. Георги Георгиев е изпълнителен директор на Агенцията за поддържане и проучване на плавателния път по..
Как се развива проектът за модернизация на ж.п. линията Видин - София? На колко участъка е разделен проектът и защо е необходима промяна при гара Видин? На колко години е първото съоръжение там? Кога е извършена електрификация на мрежата? За да си..
Как се изгражда една от най-сложните комуникационни връзки: метро - автобуси - тролейбуси - трамваи при Националния дворец на културата? - инж. Стоян Братоев, който ръководи изграждането на столичния Метрополитен, разказва какво се случва под земята на..
От няколко години археолозите у нас са доволни, защото част от средствата за проучване на обектите, които лежат по трасето на строящите се магистрали и пътища, са осигурени от оперативна програма „Транспорт”. Как археолози и пътни строители си..
Какви са очакванията от изпълнението на транспортния проект „Географска информационна система – пристанищни инфраструктури”. Повече информация в предаването „България на път” на 30 септември от Наташа Ценева, ръководител на звеното за управление на проекта..
Предстои премиерата на музикалния клип "Оставам" на певицата Вили Русева. Сюжетът на клипа представя една история за силната и непреходна любов между човек..
Георги Пенков-Джони не прилича на нищо друго в българската култура и същевременно е направил толкова много за нея, че е трудно делата му да бъдат..
Вместо да стане полицай, какъвто си е представял, че иска да бъде, той избира да е от хората, които могат да изиграят всеки, дори човекa на реда. От..
Ел. поща: hristobotev@bnr.bg